Overganger 2021

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

tagetrommis wrote: Fri Jul 30, 2021 3:43 pm Hagen med kontrakt til sommeren 2023. Hva skjer med Jendal nå? Han har vel uttalt at han vil finne seg ny klubb om han ikke satses på.
Ut 2022 står det her: https://www.hamkam.no/nyheter/landslags ... for-hamkam

Om han leverer i år bør det forlenges etter sesongen. Ellers kan han gå på bosman allerede neste sommer.

Jendal er nok ferdige desverre vil jeg tro.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Overganger 2021

Post by rusk »

Keeper fra Guatemala som sist har spilt i Aserbajdsjan…. Det er jo sånn overgang som normalt får alle fibre i kroppen til å ville rope: fiasko! :D Men har litt mer troa på dette. En spiller man har sett og fulgt litt og det er en kontrakt med litt varighet. Håper han er noen knepp bedre enn Jendal, for er vel store sjanser for at han er ferdig i klubben nå?


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by tagetrommis »

Quadrophenia wrote: Fri Jul 30, 2021 3:59 pm
tagetrommis wrote: Fri Jul 30, 2021 3:43 pm Hagen med kontrakt til sommeren 2023. Hva skjer med Jendal nå? Han har vel uttalt at han vil finne seg ny klubb om han ikke satses på.
Ut 2022 står det her: https://www.hamkam.no/nyheter/landslags ... for-hamkam

Om han leverer i år bør det forlenges etter sesongen. Ellers kan han gå på bosman allerede neste sommer.

Jendal er nok ferdige desverre vil jeg tro.
Ja, riktig. Da stemmer vel 2022. Regner med Olsen og Rekdal har kontroll på kontraktsforlengelser til vinteren. Flere som må forlenges med der.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Nei, de rettet det til sommeren 2023 nå. Bra det!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Overganger 2021

Post by BVegard »

Får håpe folket fra Mellom-Amerika ikke finner det forumet her, da blir det fylt opp med Simpson-memer i løpet av no time.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by kammaguttioslo »

Noen som kan fortelle hva som er greia med de hundre/tusen Simpsons-greiene? Asså hallo! :shock: :shock:


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Ingen elsker som en romedøl og ingen spammer som en guatamaler.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

Orrhanan wrote: Wed Jul 28, 2021 8:08 am
2. Stopper. Noen må erstatte Alegre og samtidig gi oss mer bredde på stopperplass. Strømnes og Kurucay er vel på vei tilbake, men det trengs fortsatt minst en stopper inn. Gjerne en som kan spille venstreback også, men der har vi tross alt Lindkvist (som har vist stigning) og Arzani. Bør helst være en venstrebent stopper. Sebastian Jarl har vært nevnt, men jeg vil ha en med litt flere a-kamper på minst Obos-nivå. Veldig definerende overgang.



5. Sentral midtbane. Onsrud og Bjørlo har spilt veldig mye de også. Kunne vært bra med avlastning her også. Sjølstad er jo et navn vi har et nært forhold til, men han er kanskje skadet fortsatt? Erik Brenden er også Hedmarking, men usikker på nivået der etter mye benk de siste årene.
2.Irriterer meg fortsatt over at vi ikke klarte å få til en "spiselig" avtale med Lars Brotangen. Se for deg hvordan han, som den ledertypen han er i ei gruppe, sammen med Strømnes hadde styrt den sjappa sammen med unggutta. Ikke en spiller jeg ville plassert ut til venstre :lol:, men dæven som jeg tror han hadde passet under Rekdal!

5. Sjølstad akkurat begynt opptrening etter strengt tatt flere langtidsskader. Tipper Olsen er på ball, men at han ikke er aktuell for overgang før tidligst til vinteren.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Theo Bair kommer fra lån fra MLS-klubben Wancouver Whitecaps ut sesongen. 21 år og en god del MLS-erfaring. Jeg anser den ligaen for å være hakket over eliteserien så han bør kunne takle OBOS-nivået med andre ord. Ser ut som en arbeidssom, stor og sterk spiller med bra fart også. 2 landskamper og 1 mål for Canada.

https://www.h-a.no/2021/sport/ny-hamkam ... ndskamper/

Får et visst inntrykk av hvilken spillertype han er, her: https://www.youtube.com/watch?v=7pBoxqw ... KVVnpMsCeQ


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Kommer det en overgang idag da..? En stopper kanskje..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply