Elverum - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by GSP »

Rewk wrote:Lete etter syndebukker er helt uten grunn etter dagens forestilling. I dag er det svikt fra topp til tå. Fra trenerteam, keeper, forsvar, midtbane, angrep og innbytterbenk. Total kollaps som LAG. Ingen grunn til å gi enkeltpersoner skylda for dette.

Laget raste sammen etter en tidlig baklengs. LAGET!

Jeg er absolutt enig i at det sviktet hele veien i går. Men, jeg er meget uenig i at ikke enkeltpersoner skal "få skylda" for dette. Et bedre ord er muligens "å ta ansvar", men poenget er uansett det samme; det sitter en trener med det øverste ansvaret, og i mine øyne ser jeg altså ingen fremgang fra høsten i fjor til nå. Og DET er nesten mer bekymringsverdig enn 5 poeng etter 4 kamper i 2. divisjon. Uten utvikling vil vi, "forhåpentligvis", blir værende på tredje nivå. Og der skal ikke HamKam være. PUNKTUM. Jeg sliter med å se at dette pr dags dato i det hele tatt er ett lag. Hvis du ser på detaljer i kampene ser du at det nesten ikke er en eneste spiller som viser interesse for å ha ballen. Når Marius Hagen dribler som bakerste utespiller er det fordi han ikke ser en eneste medspiller som viser seg frem og vil ha ballen. Jeg vil tro at om vi hadde fryst kampen der ville han KANSKJE klart å finne to spillere som i det hele tatt ser på han. Det samme med det femte målet; håpløst utkast av Emil Holst, men han har da, i 90 minutter, forsøkt å rope til medspillerne sine når han har ballen, i et forsøk på å finne noen å spille til. Og dette her, det er hovedtrener sitt ansvar. Og derfor håper jeg, for HamKam sin del, at det er en annen hovedtrener på benken til neste kamp. Wettermark, Birkeland, en sparka Rekdal ( :P ) eller et long shot på Knappen, det er faktisk ikke så viktig akkurat nå, Bergersen har ikke klart å få spillergruppa til å dra i samme retning. Og da handler det ikke bare om fotballegenskapene til hovedtreneren, det handler også om lederegenskapene.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply