Kamptråd: Nardo - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by rusk »

Jeg synes det er litt rart at de ikke tar med Jødahl på benken. Troppen føles litt tynn....

Skadelista består da av: Ødegård, Karlsen, Nordli, Aasand, Blaka, Jagne, Enger?


Rewk
Posts: 20
Joined: Tue Jan 19, 2016 8:25 pm

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by Rewk »

Tipper disse 11;

Holst
Jevne Hagen, Bratberg Lund, Yabre, Rise
Semou, M. Hagen
Leliuga, Sollie Rønning, Dahle
Ndungu


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by rusk »

What? Ndungu som spiss??


GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by GSP »

Er det du eller Bergersen som har drukket malingstynner Robert?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Rewk
Posts: 20
Joined: Tue Jan 19, 2016 8:25 pm

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by Rewk »

Jeg. Så får vi se om vi har drukket fra samme flaske :-)


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by anonymous1918 »

En skuffende kamp som endte med ett poeng. Vi dominerer kampen fullstendig, men klarer ikke å score flere enn ett... Isolert sett så er ikke uavgjort på bortebane uten spisser krise, men over en hel sesong kan disse kampene være skjebnesvangre.. Krysse fingrene for at Elverum og Hønefoss får maks uavgjort i sine kamper i dag.

Forresten så leder Sundet 7-2 mot Strindheim as we speak. Sterkt av oss med ett poeng mot de :geek: :lol:


GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by GSP »

Sånn, da har vi prøvd en forsvarer på topp. Neste gang ser jeg gjerne en spiss i den posisjon. Kanskje en som scorer godt med mål for juniorlaget kunne prøve seg for eksempel?!

Forøvrig en fryktelig frustrerende match, det her er en kamp det absolutt skulle vært mulig å vinne. Jeg sliter med å finne ut hva som gjør at vi ikke får ut det som bør ligge i denne spillergruppa, men det handler til syvende sist alltid om ledelse. På en måte føles det som om det ikke er nok fandenivoldskhet i begge boksene, ikke nok vilje til å gå inn selv om man vet at det vil gjøre vondt. Hvis man ikke tar ut 100% hjelper det ikke om man selv føler at man hører hjemme på et høyere nivå. Om man ikke klarer å mobilisere de siste prosentene, ja da er det en grunn til av man spiller i PostNord-ligaen da!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by rusk »

En match hvor vi i alle fall ikke sprekker mot slutten. Må ta med seg det man kan. Trekket med Ndungu på topp fremstår fortsatt som relativt desperat. Enig med GSP. Det er ikke nødvendig å gjøre det så jævla vanskelig. Enten får man dytte Rønning på topp med Dahle som hengende spiss, eller så får man slenge inn Jødahl.

Problemet forøvrig er det samme som man har slitt med i 5 år nå. Det virker så vanvittig mye lettere for motstanderen å putte enn for oss. Det er en tapermentalitet som lever videre. Synd, men sant(mener jeg). Jeg blir mindre og mindre imponert over hva Bergersen får til med dette laget her. Nå kommer to ekstremt viktige kamper. Det eneste som duger mot Tynset er 3p og mot Elverum er U godkjent, men bør helst vinne. Så 4 eller 6 poeng er det eneste som duger og om vi kåler det til noe mer, så er det bare å ønsker Bergersen god reise vekk fra Hamar.

Kudos til Banden som var på hugget i dag!


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by rusk »

Er det forresten noen som har litt mer input på situasjonen som ender med rødt til Hagen? Ser han selv mener det var en skandale og han bare var engasjert. At man "bare" er engasjert er vel ikke noen unnskyldning for overstadig kjeftbruk, dersom det var årsaken.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Kamptråd: Nardo - HamKam

Post by anonymous1918 »

Da Hagen måtte spille ut ballen mot sin vilje ønsket han ovenfor dommeren å sette i gang kjapt. Det fikk begeret til å renne over for dommeren som mente at Marius Hagen ikke hadde rett til å gi ordre. Eller noe i den duren.

Redrigert.


Post Reply