Elverum - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
artigas
Posts: 136
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Elverum - HamKam

Post by artigas »

Noen som vet hva slags spillestil Espen Olsen står for? Hadde gjort seg med en Ståle-disippel ved roret. Kenta må gå.


Heis
Site Admin
Posts: 263
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 18 times

Re: Elverum - HamKam

Post by Heis »

Favoritter men utklasset på Elverum.... Veien er kort mellom medaljekamp og nedrykk....


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by Quadrophenia »

Ser ikke helt hvordan Kenta skal snu det her. Bommer på laguttak og evner ikke å motivere spillerne.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Thomas92
Posts: 14
Joined: Mon Apr 04, 2016 4:10 pm

Re: Elverum - HamKam

Post by Thomas92 »

Quadrophenia wrote:Ser ikke helt hvordan Kenta skal snu det her. Bommer på laguttak og evner ikke å motivere spillerne.
Helt enig, her må det endringer til. Var skeptisk til Ødegård inn for Bratberg Lund blant annet. Forstår ikke hvorfor endre på noe som fungerer...Og hvorfor i all verden bruke Rise på kant??? Har jo ikke hurtighet.. :roll:


Gullerud
Posts: 57
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:10 pm

Re: Elverum - HamKam

Post by Gullerud »

Det er jo bare "kom igjen" fra benken, minimalt eller ingen aktiv coaching.
Som en trendy Svenna ("vi må værra mer sinnsyke")


Qwerty
Posts: 2
Joined: Sat Apr 30, 2016 7:27 pm

Re: Elverum - HamKam

Post by Qwerty »

Dette går strake veien rett til bondeligaen. Hvis vi har mange lokaloppgjør denne sesongen med korte avstander, så kan vi ta sykkelen alle mann neste sesong.


Rewk
Posts: 20
Joined: Tue Jan 19, 2016 8:25 pm

Re: Elverum - HamKam

Post by Rewk »

Lete etter syndebukker er helt uten grunn etter dagens forestilling. I dag er det svikt fra topp til tå. Fra trenerteam, keeper, forsvar, midtbane, angrep og innbytterbenk. Total kollaps som LAG. Ingen grunn til å gi enkeltpersoner skylda for dette.

Laget raste sammen etter en tidlig baklengs. LAGET!


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Elverum - HamKamsr

Post by rusk »

På et eller anna tidspunkt må noen ta ansvar for det her. Vi har en stall som burde være overlegen i 2.div. I stedet ser vi ut som et nedrykkslag. Det er ikke krisemaksimering en gang!

Jeg er flau over å kalle meg Kamma-supporter idag. Det her er det absolutte lavmål. Om ikke Bergersen trekker seg nå, så har han ikke skjønt en dritt av hva Kamma er. Det er ikke et forsmedelig tap for en rival, det er totalslakt. Fy faen.. Mesteparten av spillerne burde også si takk for seg for å være helt ærlig. Bryr de seg overhodet?

I 30 år har jeg fulgt dette laget. Aldri har jeg vært så flau. Bergersen har ikke tilført klubben noe. Takk for ittno, og ha det bra!


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: Elverum - HamKam

Post by kimpi »

Vi har vel ikke hatt det letteste laget å holde med etter at Ståle dro, så jeg går for at vi har opplevd verre:)

Nå har bergersen gått ut og sagt han vurderer sin posisjon utifra om han har lagets tillitt. Noe han får. Så det skjer ingenting der. Altfor tidlig i sesongen for det tror jeg.

Men jeg er helt enig. Jeg forventer resultater av en man som har 2divs beste stall. Når du da ikke vinner fotballkamper, ikke coacher, velger feil lag, osv så er løpet kjørt..snart...


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Elverum - HamKam

Post by Komigjenhamkam »

Rewk wrote:
Laget raste sammen etter en tidlig baklengs. LAGET!
Og hvem har ansvaret for laget?


Post Reply