Elverum - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Elverum - HamKam

Post by anonymous1918 »

Trodde aldri fjerde serierunde skulle være så viktig, men det er den altså. Vinner vi er vi med for fullt. Vinner de ligger de skummelt langt foran. Hva tror folket ?


GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by GSP »

Viktig kamp å vinne. Ikke fordi jeg på noen som helst måte tror at løpet er kjørt med tap, men vi trenger å ha med oss byen på jobben som må gjøres for å komme oss bort fra breddefotballen. Med seier så kan man plutselig si at HamKam er uten tap på de fire første, i stedet for å snakke om en dårlig sesongstart. Betyr mye, både for interessen og for oppmøtet på Briskeby!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Elverum - HamKam

Post by rusk »

Kan være en sesongdefinerende match dette her. Med seier er vi helt der oppe og max 2 poeng bak opprykksplassen. I motsetning til mot Tynset, så kommer ingen til å stille spørsmål ved hvordan en seier mot Elverum kommer. Det kommer utelukkende til å bli mottatt positivt.

Med et tap så vil jeg karakterisere det som en begynnende krise. Elverum flyter da videre på medgangsbølgen og har et ganske hyggelig kampoppsett de neste par kampene.

Jeg tipper imidlertid vi får en U på lørdag. 0-0. Og med det så er det status quo på alle måter. Vi holder avstanden til toppen og man har fortsatt ikke fått noe svar på kvalitetene til årets Kamma-lag.

Noen som har sett treningene og har info om CH, Blaka, Ødegård trener for fullt? Tar det for gitt at Hagen går rett inn på laget på bekostning av HLO og så kan man jo krysse fingrene for at en av spissene er klare. Jeg vil gjerne ha Rise tilbake på backen og Dahle på kant.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by Quadrophenia »

Blaka is back!

http://www.h-a.no/sport/ham-kam/blaka-m ... r-til-kamp

Håper han er i så god form som han sier. Tror også på U, og det er ok. Elverum kommer ikke til å bli som Vinger i fjor, selvom de har startet bra.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by Quadrophenia »

Forøvrig spiller Elverum mot Vinger i cupen i dag. Vi får håpe på ekstraomganger.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Elverum - HamKam

Post by anonymous1918 »

Skal sies at Eidsvold Turn spile kamp 2 dager før de møtte oss også.. ;) Elverum røk forøvrig ut.

Gledelig med Blaka. Jødahl scoret nytt hattrick for juniorlaget i dag i 7-0-seieren over Follo. Hadde vært spenstig å starte med han mot Elverum


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by Quadrophenia »

Ødegård eller Bratberg Lund?

http://www.h-a.no/sport/ham-kam/kenta-h ... rpar-ennaa

Jeg tror Ødegård starter. Han var meget god i vinterens treningskamper og har en hodestyrke som kommer godt med mot Elverum som garantert kommer til å prøve å slå inn fra kantene.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Elverum - HamKam

Post by Quadrophenia »

Litt over en time igjen bare. Kjenner en nervøsitet jeg ikke har kjent på en stund nå. Det ryktes Mbamba på topp.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Elverum - HamKam

Post by rusk »

Ha det a, Bergersen! Fy faen, det her er lavmål...


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Elverum - HamKam

Post by Corrales »

Han Marius Hagen kan havne høyt oppe på en eventuell floppliste. Brukbar innsats, men svært begrenset teknisk. Det som gjør at det er verdt å trekke frem hans svake bidrag er at han har lagt lista alt for høyt for seg selv. Emil Dahle har forøvrig ikke vist seg som 1/10 av den spilleren han var sist han var her, men det er vanskelig å prestere for noen og enhver i et lag totalt uten selvtillit og mentalitet.
Last edited by Corrales on Sat Apr 30, 2016 5:04 pm, edited 1 time in total.


Post Reply