Brumunddal - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by anonymous1918 »

Fælt å si det, men hadde ingen god følelse før kampen. Med 3.80 i odds på hjemmeseier satte jeg inn en tohundrelapp. Vinn-vinn tenkte jeg. Heldigvis slapp jeg å vinne penger, så dere kan takke meg for "jinxen". Deilig seier og totaldominans i første omgang. I tillegg til målene ga jeg spesielt merke til viljen vi fikk se fra de offensive spillerne som jobbet etter hver eneste ball. Det er sånn jeg har savnet tidligere. Samtlige ga 100% i dag.

3/3 for Twiddy og oppdrag utført.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by Corrales »

Unødvendig å levere en slik andreomgang som man gjør. Ham Kam er helt klart best når de holder intensitetsnivået oppe og ønsker å angripe. Man ser til stadighet at når man skal spille på resultatet oppnår man heller det at motstanderen delvis kommer inn i kampen.

Med dette sagt: Førsteomgang og spesielt de første 15 var virkelig solid. Det er ingen tvil om at det bor en hel del i dette mannskapet (langt mer enn i fjor), og med riktig veiledning kan dette bli veldig bra! Er forøvrig heller ingen tvil om at Ham Kam med og uten Jagne er to helt forskjellige lag. Synes spesielt presspillet hans i begynnelsen av kampen var strålende!!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by Quadrophenia »

Deilig kamp! Gutta viser at de kan levere, selv under press. Noen som vet når Knappen starter? I morra?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by anonymous1918 »

Knappen starter offisielt 25.mai. Men mistenker at han dukker opp i morgen!


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by BVegard »

Uoffisielt kan jeg tenke meg han startet før helga.. Synes Dahle viste glimt av gamle takter, spesielt i andre omgang. Gjorde til og med en god jobb defensivt til tider. Var litt urolig i første når Jagne gikk til Twiddy og holdt seg til låret, men håper de har kontroll.

Ellers synes jeg det ble rot foran når Blaka kom inn. Han fikk ikke oppspill å bruke farta på, og når de kom var han langt unna. Mangler litt spilleforståelse?

Noen som vet hvorfor Twiddy ikke har blitt vurdert som hovedtrener?


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Brumunddal - HamKam

Post by GSP »

BVegard wrote: Ellers synes jeg det ble rot foran når Blaka kom inn. Han fikk ikke oppspill å bruke farta på, og når de kom var han langt unna. Mangler litt spilleforståelse?

Noen som vet hvorfor Twiddy ikke har blitt vurdert som hovedtrener?
Twiddy har ved tidligere anledninger vært veldig tydelig på at han ikke anser seg selv som hovedtrener. Jeg tror han fortsatt har mer lyst til å jobbe med "de store linjene", bygge klubb og utvikle nye spillere, passe på at det som skjer i de forskjellige aldersgruppene henger sammen og så videre.

Når det gjelder Blaka er det vel liten tvil om at fotballforståelsen er den største utfordringen hans. Foreløpig han han for få strenger å spille på. Samtidig; spiller man rett på de strengene som er der scorer jo gutten ålreit med mål da :mrgreen: Forøvrig syns jeg ikke det ble sååå stor forskjell på det som skjedde da CH gikk ut kontra det som skjedde før han gikk ut i andreomgang. Førsteomgangen til CH var massiv, som resten av laget stort sett, andre omgang blir noe helt annet og jeg syns mye av det rotet startet lenge før Blaka kom inn. Min mening da ;)


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by anonymous1918 »

BVegard wrote:Noen som vet hvorfor Twiddy ikke har blitt vurdert som hovedtrener?
Chris har vært veldig klar på at han ikke ønsker å hovedtrener selv. Ikke for denne gang i hvertfall. Han har mer enn nok jern i ilden rundt omkring ellers på dette tidspunktet med sin rolle på WANG og i Yngres, i tillegg til å være med på A-laget :)


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Brumunddal - HamKam

Post by BVegard »

martin wrote:
BVegard wrote:Noen som vet hvorfor Twiddy ikke har blitt vurdert som hovedtrener?
Chris har vært veldig klar på at han ikke ønsker å hovedtrener selv. Ikke for denne gang i hvertfall. Han har mer enn nok jern i ilden rundt omkring ellers på dette tidspunktet med sin rolle på WANG og i Yngres, i tillegg til å være med på A-laget :)
Tydeligvis ikke alle som har "Hovedtrener" på toppen av sin Bucket list, og det er bra. Alle klubber trenger noen til å produsere og foreldre talenter. Junior i heimen møtte HamKam 2009 her i forrige uke, og hvem var lagleder for 7-åringene i grønnhvitt? Chris Twiddy. Må også sies at sønnen hans spilte på det laget, og var banens klart beste,


Post Reply