Stjørdals-Blink - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Stjørdals-Blink - HamKam

Post by anonymous1918 »

Selv om opprykket er avgjort er det fortsatt viktig å ha "godfølelsen" både i laget og hos sponsorer. Viktig å avslutte sesongen sterkt. Jo større luke ned, jo bedre er det. Så kan man jo selvsagt håpe på at Elverum går på tidenes smell.

Håper på dette laget:

Holst - Hagen, Yabre, B.Lund, Rise - K.Hagen, Semou - Dahle, Sollie Rønning, Midtskogen - CH

Simen Nordli er nære en plass, men jeg likte det jeg så av Midtskogen såpass bra at jeg vil se han i aksjon igjen.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1662
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Stjørdals-Blink - HamKam

Post by Quadrophenia »

Synes Sollie Rønning så sliten ut mot Elverum. Han har vel slitt litt med skade også? Kanskje Nordli kan erstatte han. Evt kan Midtskogen (som er en ganske lik spillertype) gå inn der og Nordli ut på kanten. Tipper uansett at vi tar den her, men at det blir en svært tett kamp. 3-1 til Kamma, mål av Jagne, Midtskogen og Jevne Hagen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Stjørdals-Blink - HamKam

Post by Corrales »

Er det slik at HATV ikke sender denne kampen? Noen som vet om det er andre muligheter til å se kampen via nett? Tenker da eventuelt på om hjemmelaget sender via en lokalavis ellerno.


Gullerud
Posts: 57
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:10 pm

Re: Stjørdals-Blink - HamKam

Post by Gullerud »

Det er nok i hovedsak Storhamar som prioriteres fremover, både når det gjelder produksjon og spaltemeter


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1662
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Stjørdals-Blink - HamKam

Post by Quadrophenia »

Kynisk og deilig seier. Ødegård matchvinner. Hvem hadde trodd det? Hans første mål i Kamma-trøye vel?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Stjørdals-Blink - HamKam

Post by anonymous1918 »

Ødegård har vært god de siste kampene synes jeg. Frampå og nær scoring mot Elverum og. Elverum lå under mot Strindheim i går , men fikk straffe og snudde etterhvert kampen.


Post Reply