Ham-Kam vs Brumunddal

Spillere, kamper, overganger etc.
Gullerud
Posts: 57
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:10 pm

Ham-Kam vs Brumunddal

Post by Gullerud »

https://youtu.be/PVNvB3YsgVY


Vi sees på feltet, eller?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by Quadrophenia »

Dritkul video. Vi sees på feltet!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by anonymous1918 »

Håper på god gammeldags stemning med et par tusen på tribunen. Håper klubben får flere kroner inn til "Publikumskampen" så folk kan komme inn gratis. Kan fort bli 2-3000 da :)


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by rusk »

Fin video det, selv om jeg river meg i håret når jeg tenker på at vi på 10 år har gått fra å banke RBK på Lerkendal til å spille uavgjort hjemme mot et reservepreget Molde 2!!!

Kampen mot Br.dal er det viktigste som gjenstår i sesongen og her gjelder det både for spillere og publikum å møte forberedt, for her blir det trøkk fra de blå og hvite både på bana og tribuna fra start. Når det gjelder det sportslige, så har definitivt Dala kniven på strupen, så jeg tipper de har motivasjon så det holder. På tribuna tror jeg vi kommer til å se et veldig stort oppmøte av brumunddøler og jeg tror også de kommer til å ha en brukbar snittpromille. Tar det nesten for gitt at det kommer til å ende med atal oppførsel fra enkelte.

Det er dags for gutta å ta på seg arbeidstøyet og legge inn max innsats i 90min+tillegg. Da skal det bli seier, for ferdighetene i Kamma-laget er klart større. Men det er kort vei til nok en flopp....

2.500 tilskuere, 2-1 til Kamma!


Gullerud
Posts: 57
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:10 pm

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by Gullerud »

Håper klubben gjør samme gode jobb som mot Elverum og at Dala supp plasseres på bortefeltet, evt kortside (blir det så mange?)

Kan renne over for enhver om detta går til helvette, også sitter det en hemoroide cluster med Dala supportere på sittan (som forrige sesong)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by Quadrophenia »

Pleier jo å være noen nisser fra Dala som skrev på gamleforumet før disse kampene, men engasjementet er nok døende hos de. Vi må gi jernet i den kampen her. Grugleder meg skikkelig. Hadde vært så deilig med 2 seire i løpet av sesongen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by Quadrophenia »

Nærmer seg nå. Tipper Ertsås pumpes full av kortison og smertestillende og spiller denne. Muligens litt redusert, men en svært farlig type vi aldri må slippe av syne. Tipper også d.y. Lehne Olsen er lysten på å vise seg frem.

Synes forøvrig Nicolai Michaelsen har fortjent en plass på benken i denne kampen. 6 mål 4 målgivende og 3x banens beste i de 3 siste rekruttkampene.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by anonymous1918 »

4-0 og 3094 tilskuere. Kunne ikke blitt så mye bedre! Tok innpå Elverum med 2 poeng og økte avstanden ned til Sundet med to poeng også. Synes hele laget står bra i dag. Brumunddal hadde veldig lite offensivt og Sigurd Ertsås satt mer på ræva og klaget enn han sto på to ben. Bra match både defensivt og offensivt. Enda mer surt at vi slapp inn overtidsmålet forrige runde... Da kunne det vært 5 poeng opp til Elverum med 6 kamper igjen.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by rusk »

martin wrote:4-0 og 3094 tilskuere. Kunne ikke blitt så mye bedre! Tok innpå Elverum med 2 poeng og økte avstanden ned til Sundet med to poeng også. Synes hele laget står bra i dag. Brumunddal hadde veldig lite offensivt og Sigurd Ertsås satt mer på ræva og klaget enn han sto på to ben. Bra match både defensivt og offensivt. Enda mer surt at vi slapp inn overtidsmålet forrige runde... Da kunne det vært 5 poeng opp til Elverum med 6 kamper igjen.
Veldig god kontroll i dag. Tydelig at gutta hadde bestemt seg og vi kledde av Brumunddal i alle spillets faser.

Man kan bli relativt deprimert av å tenke på hvor mange poeng gutta har mista på uprofesjonell atferd i år. Sundet og Molde 2 hjemme og Gjøvik-Lyn borte er slike. Det er 6 poeng det. Men det er en del av gamet å ha spillere som er profesjonelle og gidder ta drittjobben hver gang. Det har vi ikke hatt i år. Derfor rykker vi ikke opp. Synd, for den poengfangsten Elverum ender med i år er ikke så imponerende som det først så ut som.


Opprykk
Posts: 20
Joined: Mon Mar 28, 2016 8:08 pm

Re: Ham-Kam vs Brumunddal

Post by Opprykk »

Endelig god uttelling i en kamp med ekstra mange tilskuere, knall! Bra jobb av alle på laget.
Noen som vet hvorfor Dahle starta på benken? Midtskogen er rett og slett helt på grensa til for dårlig for 2.div., så må ha vært en god grunn til å starte med han.


Post Reply