Overganger vinter 2016/2017

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by GSP »

http://www.fotballkanalen.com/2016/12/0 ... os-ligaen/

Skulle Simenstad være aktuell må man nok reagere fort.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjendineggen
Posts: 200
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by Gjendineggen »

GSP wrote:http://www.fotballkanalen.com/2016/12/0 ... os-ligaen/

Skulle Simenstad være aktuell må man nok reagere fort.
Hvis Simenstad ikke tilbys noe hos oss, så MÅ det være fordi noen andre som er bedre og har større potensiale som kommer. Dette her er en unik mulighet til å skaffe seg en kvalitetsspiller i forsvar.

Denne uka trener han med Elverum, men han har fortsatt ikke bestemt seg for hvor han skal spille i neste år, og det foreligger heller ingen konkrete tilbud slik jeg tolker det jeg har lest.

http://www.ostlendingen.no/elverum-fotb ... ss=granted


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by Corrales »

Corrales wrote:
Er det forøvrig ferie på Briskeby om dagen? Skulle gjerne sett at man signerte opp typer som TJH og Rise relativt fort for å få dette ut av verden.
Nå er vi langt inne i desember. Knappen har ved flere anledninger sagt at man ønsker å resignere mange fra årets stall, men foreløpig er det vel bare Mickelson som har fornyet som ikke hadde kontrakt neste år. Må si jeg stusser veldig over hvorfor det man kunne anta var ganske uproblematiske resigneringer trekker såpass ut i tid.


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by GSP »

Samme her Corrales. Vil gjerne ha alt dette på plass så fort som mulig! Mulig dette har med daglig leder som i utgangspunktet vel er ferdig, men da er det viktig at styret er aktive og dekker den rollen frem til ny er på plass. Venter i spenning!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by tagetrommis »

Ifølge HA er visst Kristoffer Hagen ferdig i klubben. http://m.h-a.no/sport/ham-kam/skuffet-o ... EhRasC5SnM


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by Quadrophenia »

tagetrommis wrote:Ifølge HA er visst Kristoffer Hagen ferdig i klubben. http://m.h-a.no/sport/ham-kam/skuffet-o ... EhRasC5SnM
Ikkenoe enormt tap sportslig sett, men synd hvis det har vært lovnader som ikke har blitt holdt.

Jeg tror det er slik at vi har Semou, PVM, Bolkan Nordli og sannsynligvis Markus Solbakken som kan spille sentral midtbane og da blir det ikke bruk for Hagen. I tillegg kommer g16-landslagskaptein Sander Eng Strand opp fra junior.

Kunne vel vært løst annerledes, spesielt mtp at det er en såpass lojal, lokal og bra type.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by GSP »

Fair vurdering det Q, men jeg er så grenseløst lei av at vi gang på gang behandler lojale, ålreite folk på en måte som gjør at de føler seg sviktet av klubben. Har vi virkelig råd til å dytte folk unna oss på denne måten?

Forøvrig, stille rundt Semou og rehabiliteringen hans, noen som vet hvordan han ligger an? Er han klar for fullt etter jul?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by rusk »

GSP wrote:Fair vurdering det Q, men jeg er så grenseløst lei av at vi gang på gang behandler lojale, ålreite folk på en måte som gjør at de føler seg sviktet av klubben. Har vi virkelig råd til å dytte folk unna oss på denne måten?

Forøvrig, stille rundt Semou og rehabiliteringen hans, noen som vet hvordan han ligger an? Er han klar for fullt etter jul?
Akkurat samme tenkte jeg. Dette er neppe noen enorm sak, selv om han er litt bitter nå, men virker likevel utrolig unødvendig. Det er jo også litt ekstra spesielt så lenge Knut Hagen er fulltidsansatt i yngres.


Dropkick
Posts: 21
Joined: Sun Jan 24, 2016 11:00 am

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by Dropkick »

Synes det er synd å miste Hagen uansett. Ikke nødvendigvis fordi han er en allright fyr, men fordi han har en styrke og tacklingsvilje som kan være veldig god å ha i backup. Skjønner selvfølgelig at han ikke har kjempelyst til å være en som kan redde poeng de siste 20, kontra å starte, men en sånn fyr er god å ha. Vi må for guds skyld ikke gå oss bort i juniorer igjen og regne med at det holder med 4-5 gode midtbanespillere.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger vinter 2016/2017

Post by Quadrophenia »

Dropkick wrote:Synes det er synd å miste Hagen uansett. Ikke nødvendigvis fordi han er en allright fyr, men fordi han har en styrke og tacklingsvilje som kan være veldig god å ha i backup. Skjønner selvfølgelig at han ikke har kjempelyst til å være en som kan redde poeng de siste 20, kontra å starte, men en sånn fyr er god å ha. Vi må for guds skyld ikke gå oss bort i juniorer igjen og regne med at det holder med 4-5 gode midtbanespillere.
Semou synes jeg har mange av de samme kvalitetene, men supplerer det med gode offensive kvaliteter i tillegg. Enig i at vi må ha bredde i laget, men på sentral midt synes jeg faktisk vi har det.

Forøvrig er Beugre ferdig i Hønefoss. Kommer han hit?

http://www.honefossbk.no/news/article/5 ... Ww.twitter


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply