HamKam - Brumunddal

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Brumunddal

Post by anonymous1918 »

Jeg så ikke episoden, da jeg på det tidspunktet var bak Dala-benken. Fikk kun med meg at Eriksen sendte Cordero av bana. Spark er uansett ikke greit, der er vi veldig enige! :D

Sjekket opp litt i reglementet og det ser ut som Cordero kan spille kampen mot Nybergsund på onsdag. Synd. Vi hadde trengt han mer i kampene mot Finnsnes og Grorud. Det positive er at vi har en solid spiller i John Anders Rise som tar plassen. Synes Rise er bedre defensivt, mens Cordero er bedre offensivt.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: HamKam - Brumunddal

Post by Heis »

rusk wrote: Mon Apr 24, 2017 1:25 pm Helmersen sin sjanse var enorm og ut fra bildene jeg har sett, så var offsiden på Granmo i beste fall tvilsom.
Den så helt soleklar ut på tv-bildene, men jeg har ikke gått tilbake for å sjekke. Jeg tok opp hele kampen, så det skal jeg sjekke i kveld.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Brumunddal

Post by anonymous1918 »

For de som vil se nevnte episoder, kan dere se høydepunkter her: https://www.facebook.com/pg/hamarkamera ... e_internal


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Brumunddal

Post by rusk »

Heis wrote: Mon Apr 24, 2017 2:57 pm
rusk wrote: Mon Apr 24, 2017 1:25 pm Helmersen sin sjanse var enorm og ut fra bildene jeg har sett, så var offsiden på Granmo i beste fall tvilsom.
Den så helt soleklar ut på tv-bildene, men jeg har ikke gått tilbake for å sjekke. Jeg tok opp hele kampen, så det skal jeg sjekke i kveld.
Så ut som TJH opphevet offsiden så vidt.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: HamKam - Brumunddal

Post by Heis »

Jeg var ikke et sekund i tvil om at offsiden var riktig når jeg så kampen, og jeg satt foran skjermen og skrek offside ført dommeren blåste. Når jeg nå fryser bildet, er jeg ganske sikker på at Hagen som du sier er innafor. Kanskje også Alegre. Ser altså ut til at vi har hatt mer flaks enn jeg trodde.

EDIT: frøs VLC på riktig frame:
Image


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1661
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 122 times
Contact:

Re: HamKam - Brumunddal

Post by Quadrophenia »

Dårlig kamp, bra resultat. Jaro, Alegre, Nico og TJH best. Alle mann til Finnsnes! Neida.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply