HamKam - Nybergsund

Spillere, kamper, overganger etc.
levken
Posts: 53
Joined: Tue Oct 25, 2016 12:19 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: HamKam - Nybergsund

Post by levken »

Vær-, spille- og resultatmessig veldig surt.
Men bra at Jendal og Solbakken får ansvar i en obligatorisk a-kamp, selv det roter seg til helt på slutten. Synes ikke de gjorde seg bort sammenligna med resten av laget. Får håpe de vokser på det.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by anonymous1918 »

Uten av vi skal skylde på det, så kan jeg fortelle til de som lurte på hvorfor i allverden vi ikke spilte mer etter bakken i går, så kan en del av grunnen være at vanningsanlegget på Briskeby er ødelagt, slik at man ikke får vannet før treninger og kamper. Dermed blir tempoet automatisk lavere.

Bare så det er sagt altså! :D


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Heis »

Høres ikke så greit ut. Håper det vanningsanlegget fikses så fort som mulig. Det må da bli mye mer slitasje på underlaget også når det ikke kan vannes som normalt?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1661
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 122 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Quadrophenia »

martin wrote: Thu Apr 27, 2017 10:22 am Uten av vi skal skylde på det, så kan jeg fortelle til de som lurte på hvorfor i allverden vi ikke spilte mer etter bakken i går, så kan en del av grunnen være at vanningsanlegget på Briskeby er ødelagt, slik at man ikke får vannet før treninger og kamper. Dermed blir tempoet automatisk lavere.

Bare så det er sagt altså! :D
Det her må jo fikses umiddelbart. Kan være årsaken til at TJH skader seg også. Ikke umulig han blir den siste. Man kan da ikke betale leie til en utleier uten å forvente de mest elementære fasiliteter. Det er som at jeg ikke skulle hatt dass i leiligheten min. Hadde ikke akkurat betalt leia mi med glede da. Her må kommunen faen meg komme på banen asap.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply