HamKam - Follo

Spillere, kamper, overganger etc.
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: HamKam - Follo

Post by BVegard »

Hvis Noco skal inn neste match, hvem skal da ut? Tror ikke Beugre blir satt på benken igjen nå.


GSP
Posts: 756
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by GSP »

Tror Nico er borte neste helg å? Blir vel fort Solbakken eller Midtskogen vil jeg tro.

Semou gikk av tidlig syns jeg, noen som vet om det var taktisk eller om det er noe skadetrøbbel på gang?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: HamKam - Follo

Post by Gjøkenes konge »

Grorud med sein utlikning mot Alta.

God lørdag.


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: HamKam - Follo

Post by BVegard »

GSP wrote: Sat Jun 10, 2017 9:19 pm Tror Nico er borte neste helg å? Blir vel fort Solbakken eller Midtskogen vil jeg tro.

Semou gikk av tidlig syns jeg, noen som vet om det var taktisk eller om det er noe skadetrøbbel på gang?
Kan fort bli Midtskogen ja, også PVM over på venstre. Uansett deilig å ha mulighet til å sette opp en 11'er ut fra forventet kampforløp, og ikke bare de som er tilgjengelige.

Fikk helt vondt i magen av at Nordlie forrige helg sjanset på at Beugre ble benket, og la opp taktikk deretter.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Follo

Post by rusk »

Synes det var en deilig kamp å se etter fadesen mot Skeid sist. Ingen antydninger til at tapet hadde gjort spillerne usikre på egne ferdigheter eller hadde noen frykt for å tape igjen. Veldig bra! Det var en liten halvtime i førsteomgang der Follo fikk trille en del ball, men det ble aldri fryktelig farlig og det føltes hele tiden som det bare var et tidsspørsmål før vi skulle få uttelling. Spesielt morsomt at Beugre fikk registrert en pinne igjen. Synes det var mange gode prestasjoner i går. Midtstopperne var dønn solide, backene bidro masse offensivt og spissene var aktive hele kampen gjennom. BB til Hagen var fortjent. Litt skuffet over prestasjonene på sentral midtbane i går. Synes det blir litt mange pasninger i støtte eller sideveis og noen fryktelig unødvendige balltap som bedre motstandere kunne fått mer ut av. Hjemmeformen må sies å være upåklagelig. 5 kamper, 5 seiere og 10-0 i målforskjell.

Fine resultater i de andre kampene i går og. I dag krysser jeg fingrene for en uavgjort mellom Raufoss og Skeid, evt hjemmeseier.

Et lite skår i gleden at Semou fikk sitt femte gule. Han må vel da stå over mot Bærum. Så også ut som han fikk behandling da han gikk av i går, så mulig det var en kjenning med en skade.

Tidvis bra trøkk i Banden og. Var bekymret for helsen til forsanger på "vi er grønne, vi er hvite, vi er HamarKam", men det gikk bra det :D


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: HamKam - Follo

Post by Gjøkenes konge »

rusk wrote: Sun Jun 11, 2017 2:11 pm Synes det var en deilig kamp å se etter fadesen mot Skeid sist. Ingen antydninger til at tapet hadde gjort spillerne usikre på egne ferdigheter eller hadde noen frykt for å tape igjen. Veldig bra! Det var en liten halvtime i førsteomgang der Follo fikk trille en del ball, men det ble aldri fryktelig farlig og det føltes hele tiden som det bare var et tidsspørsmål før vi skulle få uttelling. Spesielt morsomt at Beugre fikk registrert en pinne igjen. Synes det var mange gode prestasjoner i går. Midtstopperne var dønn solide, backene bidro masse offensivt og spissene var aktive hele kampen gjennom. BB til Hagen var fortjent. Litt skuffet over prestasjonene på sentral midtbane i går. Synes det blir litt mange pasninger i støtte eller sideveis og noen fryktelig unødvendige balltap som bedre motstandere kunne fått mer ut av. Hjemmeformen må sies å være upåklagelig. 5 kamper, 5 seiere og 10-0 i målforskjell.

Fine resultater i de andre kampene i går og. I dag krysser jeg fingrene for en uavgjort mellom Raufoss og Skeid, evt hjemmeseier.

Et lite skår i gleden at Semou fikk sitt femte gule. Han må vel da stå over mot Bærum. Så også ut som han fikk behandling da han gikk av i går, så mulig det var en kjenning med en skade.

Tidvis bra trøkk i Banden og. Var bekymret for helsen til forsanger på "vi er grønne, vi er hvite, vi er HamarKam", men det gikk bra det :D
Jeg synes det høres ut som at forsanger skal krepere hver gang jeg hører det ropet :D


GSP
Posts: 756
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by GSP »

Gjøkenes konge wrote: Sun Jun 11, 2017 4:07 pm
rusk wrote: Sun Jun 11, 2017 2:11 pm Synes det var en deilig kamp å se etter fadesen mot Skeid sist. Ingen antydninger til at tapet hadde gjort spillerne usikre på egne ferdigheter eller hadde noen frykt for å tape igjen. Veldig bra! Det var en liten halvtime i førsteomgang der Follo fikk trille en del ball, men det ble aldri fryktelig farlig og det føltes hele tiden som det bare var et tidsspørsmål før vi skulle få uttelling. Spesielt morsomt at Beugre fikk registrert en pinne igjen. Synes det var mange gode prestasjoner i går. Midtstopperne var dønn solide, backene bidro masse offensivt og spissene var aktive hele kampen gjennom. BB til Hagen var fortjent. Litt skuffet over prestasjonene på sentral midtbane i går. Synes det blir litt mange pasninger i støtte eller sideveis og noen fryktelig unødvendige balltap som bedre motstandere kunne fått mer ut av. Hjemmeformen må sies å være upåklagelig. 5 kamper, 5 seiere og 10-0 i målforskjell.

Fine resultater i de andre kampene i går og. I dag krysser jeg fingrene for en uavgjort mellom Raufoss og Skeid, evt hjemmeseier.

Et lite skår i gleden at Semou fikk sitt femte gule. Han må vel da stå over mot Bærum. Så også ut som han fikk behandling da han gikk av i går, så mulig det var en kjenning med en skade.

Tidvis bra trøkk i Banden og. Var bekymret for helsen til forsanger på "vi er grønne, vi er hvite, vi er HamarKam", men det gikk bra det :D
Jeg synes det høres ut som at forsanger skal krepere hver gang jeg hører det ropet :D
Det hender seg at jeg frykter det sjøl å :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: HamKam - Follo

Post by Gjøkenes konge »

Raufoss slår Skeid 2-1 på overtid. Resultatene har virkelig gått vår vei denne hælja.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1661
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by Quadrophenia »

Og vipps så var Skeidkampen forrige helg nullet ut. Bra kamp i går der vi revansjerer oss. Man ser selvsikkerheten og tryggheten i spillerne er stabil og statisk i år. De lar seg ikke vippe av pinnen etter en skuffende prestasjon sist. Det er karakter i det laget her.

Semou ute neste kamp betyr vel fort Beugré fra start.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 756
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by GSP »

Er Semou ute da? Pga skade eller gule kort?


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply