Bærum - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Bærum - HamKam

Post by Corrales »

Er det lov til å uttrykke en viss skepsis til denne Cordero? For all del, han er meget rask og villig til å bidra offensivt. Jeg synes imidlertid han har mye å gå på defensivt og innleggskvaliteten er heller ikke allverdens. Virker som om Riise har enkelte skadeutfordringer denne sesongen, men på generelt plan så synes jeg han er bedre enn Cordero og ønsker derfor han inn igjen.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Bærum - HamKam

Post by rusk »

Jeg skrev i åpningsinnlegget at om vi fikk poeng i denne kampen så ville det være godkjent og det mener jeg fremdeles. Men faen så tungt det var når utligningen var et faktum. Her hadde vi etter hvert en glitrende mulighet til å stjele med oss 3 poeng på en middels dag mot et av de andre topplagene, men i motsetning til tidligere i år, så klarte vi ikke å ri av sluttspurten fra motstanderen. Ble litt forbanna når Solli Rønning gikk av, men forsto det slik at det var en liten skade.

Ser det pekes mot forsvaret og det er forståelig etter en kamp som denne. Samtidig vil jeg påpeke at midtstopperne våre har vært blant de beste sesongen sett under ett. Det er ikke der jeg synes vi sliter mest. På lørdag synes jeg vi var svake på sentral midtbane og det har vært litt trøblete også tidligere i sesongen synes jeg. Det er kastet mye ansvar på Solbakkens unge skuldre, og han har levert hva man kan forvente. Men det blir litt for tynt totalt sett. Semou har heller ikke levert på det nivået jeg hadde håpet. PVM var heller ikke imponerende på sentral midt på lørdag. Vi mangler å finne den optimale sammensettingen så langt i sesongen.


sawhill
Posts: 12
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:27 pm
Has thanked: 1 time

Re: Bærum - HamKam

Post by sawhill »

Det er som jeg har hevdet før, midtbanen fungerer ikke optimalt for tida. Ønsker Bolkan Nordli inn snart!


Post Reply