HamKam - Nybergsund

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

HamKam - Nybergsund

Post by rusk »

Klart for årets siste hjemmekamp. Synes det har vært mye skriverier om kampen og at det er årets Kronekamp, så jeg har et håp om at dette er en kamp som drar opp tilskuersnittet for året. Men så er det jo slutten på høstferien, så det er sikkert en del som er bortreist. Det finnes alltid en "unnskyldning" for å ikke møte opp på Briskeby.... :shock:

Motstander er Nybergsund og de har allerede slått oss 2 ganger i år. Det er på tide å sette de på plass. Det burde vært plenty av motivasjon å hente for gutta. Det er nabooppgjør, de har som nevnt slått oss i tidligere oppgjør i år, og ikke minst har vi en mulighet til å få en prikkfri hjemmestatistikk for året. Forventer derfor at det er en skjerpet gjeng som går utpå bana på lørdag.

Har ikke den fulle oversikten over skadesituasjonen, men det er så vidt jeg vet ingen som er ute med karantene. Uansett hva vi stiller med, så er jeg ikke veldig bekymret. Vi har så mye kvalitet i troppen at vi skal stille med et lag som (på papiret) er vesentlig sterkere enn hva Sundet stiller.

Nybergsund har nok en gang levert en bra sesong. De var spådd å havne et stykke ned på tabellen, men ligger nå trygt plassert midten. Imponerende! De har vært bedre på bortebane enn på hjemmebane og det er jo noe å være obs på.

Håper på 2.000 tilskuere og 3-0 til Kamma!


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Corrales »

rusk wrote: Thu Oct 12, 2017 2:11 pm Klart for årets siste hjemmekamp. Synes det har vært mye skriverier om kampen og at det er årets Kronekamp, så jeg har et håp om at dette er en kamp som drar opp tilskuersnittet for året. Men så er det jo slutten på høstferien, så det er sikkert en del som er bortreist. Det finnes alltid en "unnskyldning" for å ikke møte opp på Briskeby.... :shock:

Håper på 2.000 tilskuere og 3-0 til Kamma!
Tror ikke det vil telle til Kamma sin fordel at det er Liverpool vs. United samtidig. Tror det dessverre bidrar i enda sterkere grad enn høstferie til at man dessverre ikke oppnår det store tilskuertallet. Jeg er nok dessverre en av disse angofile tullingene som prioriterer den kampen selv også er jeg redd. Således så synes jeg vel man kunne valgt en annen dato for å arrangere "kronekamp", men vi får håpe at mine spådommer om lave tilskuertall blir gjort til skamme!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1667
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 89 times
Been thanked: 126 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Quadrophenia »

Støtt ditt lokale fotballag!

Håper på 3-0-seier, 2500 tilskuere og god stemning på Brisken.

Om vi blir 2500 har Kamma fått inn nesten 450k. Kjærkomne kroner før neste år.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by rusk »

Quadrophenia wrote: Sat Oct 14, 2017 7:49 am Støtt ditt lokale fotballag!

Håper på 3-0-seier, 2500 tilskuere og god stemning på Brisken.

Om vi blir 2500 har Kamma fått inn nesten 450k. Kjærkomne kroner før neste år.
Ble et godt stykke under 2.500 gitt! Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke kommer flere. I mine øyne er det helt uforståelig dersom man velger en engelsk kamp foran Kamma, men respekterer at andre ser det annerledes. Ser liksom ikke for meg at folk i Liverpool dropper å se eget lag dersom Barcelona spiller samtidig.

Nok om det! Vi som var på stadion fikk se et nydelig punktum for hjemmekampene i år. Ble kanskje litt mye for gutta med Sundet som æresvakter og overrekkelse av pokal, for det var slapt fra start. Men det som skjedde etter at Sundet tok ledelsen var sterkt. Masse fine kombinasjoner, masse sjanser og etter hvert god uttelling. Kunne lett vært flere mål og klasseforskjellen var tydelig.

Jendal fikk sjansen i mål og jeg synes han gjorde en ålreit innsats. Hadde vel ikke så mange redninger, men var sjanseløs på målene. Hadde noen fine inngripener i feltet på dødballer. Frankmo fikk også en del spilletid, men synes ikke han klarte sette noe særlig preg på kampen.

Moro på Briskeby!!


Post Reply