AAFK - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

AAFK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

På søndag venter serielederen på bortebane i årets OBOS-liga. Dyre flybilletter, ingen bandebuss og lang reisevei sørger nok for få bortesupportere på plass, men har da hørt om et par biler som skal nordvestover.

Sportslig tar jeg alt bedre enn 0-3-tap som en bonus i den kampen her. Aalesund slo Viking borte på tirsdag og fremstår som den soleklare opprykksfavoritten.

De få halmstråene vi har er at de spilte kamp på tirsdag, har trolig noen skader og at Strømmen faktisk klarte uavgjort der.

Jeg håper vi stiller med dette laget:
Jaro, Jevne Hagen, Omarsson, Egeris, Alegre, Dønnum, Lønstad Onsrud, Vaagan Moen, Midtskogen, Sollie Rønning, Simen Bolkan Nordli.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by Orrhanan »

Virker ikke som Knappen kommer til å vrake Solbakken utifra uttalelsene i H-A. Tipper han og Lønstad Onsrud starter på midten. Også går PVM inn på venstre. Blir en vanskelig kamp, men vi slo Sarpsborg...


User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by bim »

Quadrophenia wrote: Fri May 25, 2018 12:21 pm Sportslig tar jeg alt bedre enn 0-3-tap som en bonus i den kampen her. Aalesund slo Viking borte på tirsdag og fremstår som den soleklare opprykksfavoritten.
Virker som en svært fornuftig målsetting Q, viktig og ikke ha for høye forventninger til morgendagens kamp. Vi må jo for all del ikke bli optimistiske.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

bim wrote: Sat May 26, 2018 1:26 pm
Quadrophenia wrote: Fri May 25, 2018 12:21 pm Sportslig tar jeg alt bedre enn 0-3-tap som en bonus i den kampen her. Aalesund slo Viking borte på tirsdag og fremstår som den soleklare opprykksfavoritten.
Virker som en svært fornuftig målsetting Q, viktig og ikke ha for høye forventninger til morgendagens kamp. Vi må jo for all del ikke bli optimistiske.
Jeg er optimist jeg. Pleier å få mer kritikk for det enn det motsatte, men det her tror jeg kan bli vanskelig. Aalesund rykket såvidt ned i fjor og fremstår forsterket i år, med en tydelig trener og mange kvalitetsspillere inn.

Litt for å beskytte meg sjøl skrur jeg ned forventningene, men som Orrhanan skriver her, slo vi Sarp.

Men jeg skrev jo at vi hadde noen halmstrå, så jeg er ikke helt pessimistisk. Håper ihvertfall vi gjør en god kamp.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by GSP »

DEILIG!!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by Heis »

HamKam tør å sette høyt press og står oppi mann over hele bana nesten kampen igjennom. Det blir litt ubehagelig på slutten, men gutta henter 3 poeng. Usikker på om den scoringa til Ålesund kan ha vært inne.


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by GSP »

Jeg klarte ikke å se den inne, men jeg hadde jaggu glemt at jeg var irritert på den alt :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Sorry pessimismen. Herlig seier!!! Kamma!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Synd med Alegre i går. Ingen som vet noen om hvor lenge han er ute..? Veldig synd, synes han har sett langt mer komfortabel ut på backen de siste kampene.

Blir vel Olsen inn på venstre da. Har mye spennende ved seg, men er et par hakk under Alegre defensivt.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Dropkick
Posts: 21
Joined: Sun Jan 24, 2016 11:00 am

Re: AAFK - Ham-Kam

Post by Dropkick »

Quadrophenia wrote: Mon May 28, 2018 1:43 pm Synd med Alegre i går. Ingen som vet noen om hvor lenge han er ute..? Veldig synd, synes han har sett langt mer komfortabel ut på backen de siste kampene.

Blir vel Olsen inn på venstre da. Har mye spennende ved seg, men er et par hakk under Alegre defensivt.
Snakka så vidt med Rise i dag tidlig, og han sa at vi nok må belage oss på noen uker uten Alegre, men understreka samtidig at det bare blir spekulasjoner så tidlig. Hvis det ga mening :P

Forøvrig rimelig sikker på at den ballen var inne, det så sånn ut fra der vi sto.


Post Reply