Mjøndalen - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1661
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Mjøndalen - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Det regner alltid i Mjøndalen, så også denne gangen. Personlig har jeg mange minner fra Mjøndalen. Min første kamp der, i 2009, ble jeg kastet ut fordi jeg sparket litt i et gjerde. Vi tapte 2-3, noe vakta som kasta ut var rask med å påpeke for oss der vi stod utenfor. Neste møte i 2011 var en bedre opplevelse. Jeg ble ikke kastet ut og vi vant 1-3 etter et Dahleshow av de sjeldne. I 2012 møtte vi de i siste serierunde. Jeg husker jeg var der, men husker ingenting bortsett fra at det regnet. Vi tapte. I 2013 banket vi de 0-2 etter nok et lekkert Dahle-mål. Det regnet tror jeg. Vi møtte de også i cupen det året. Ledet til pause, men tapte tilslutt. Husker Baasmo Christiansen var på den kampen. Tror det regnet. I 14 var alt drit og vi tapte sjølsagt, men vi ledet en ganske god stund faktisk, noe som var smått sensasjonelt den sesongen. De hadde for første gang ordnet et partytelt til oss, men tror faktisk det var opphold.

Dra dere på kamp og nyt et Kamma i slag. Jeg tipper det blir 1-1. Mål av Brotangen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
levken
Posts: 53
Joined: Tue Oct 25, 2016 12:19 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by levken »

Tipper Mjøndalen vinner 1-0 etter å ha lirka inn et mål like før slutt.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 29 times
Been thanked: 17 times

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by Heis »

Mjøndalen scorer nesten aldri. Under ett mål pr kamp, nest færrest mål i ligaen og ett av to lag under 10 mål. Jeg har litt trua i alle fall.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by rusk »

Heis wrote: Sun Jun 10, 2018 5:34 pm Mjøndalen scorer nesten aldri. Under ett mål pr kamp, nest færrest mål i ligaen og ett av to lag under 10 mål. Jeg har litt trua i alle fall.
Synes dette stinker av 4-4!


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by rusk »

Mye bra i 1.omg, men må vel si vi er heldige som ikke ligger under. Må få kontroll på de 3 foran hos Mjøndalen. Uansett hvor ineffektive de er.

Moro å se Solbakken om dagen!


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by Gjøkenes konge »

Føkk føkk føkketiføkk.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1661
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Traff på målskårer, men surt tap etter å ha ledet. Litt for trege i presspillet etter målet vårt. De fikk litt for mye rom. Alt i alt en ok kamp alt tatt i betraktning. De møter et lag som har et lite forsprang når det kommer til å ligge i toppen i OBOS og de viser hvorfor. Synes forøvrig 1-1-målet skulle vært annullert. Tydelig dytt i ryggen.

Nå er det alle mann til Kristiansand!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 200
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by Gjendineggen »

For å prøve å se litt positivt på det, så tror jeg det var dette som skal til for at vi slår Start og går videre i cupen.


User avatar
mr.fixit
Posts: 35
Joined: Tue Jan 26, 2016 3:33 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Mjøndalen - Ham-Kam

Post by mr.fixit »

Dritt plass, dritt pub, dritt folk og et surt tap.


Post Reply