Strømmen away

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Strømmen away

Post by Quadrophenia »

Viktig kamp idag. Akinyemi ser ut til å gå rett inn på laget. Strømmen kjemper også for å overleve så det her blir mye dueller og en hard kamp. Jeg har allikevel trua! Kom igjen Kamma!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Strømmen away

Post by kammaguttioslo »

Her blir det nok kuler og krutt ja, den som blør mest vinner. Skal hvert fall noe til å bli tatt på senga taktisk her, kjenner ikke Olsen Strømmen inn og ut så blir jeg skremt. Kanskje to nykommere på topp i efta?


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Strømmen away

Post by kammaguttioslo »

Fy fader, dette var en tannløs forestilling. Nå gikk det opp for meg at det er høyst realistisk med nedrykk.


Opprykk
Posts: 20
Joined: Mon Mar 28, 2016 8:08 pm

Re: Strømmen away

Post by Opprykk »

Grusomt. Ny Mendy som har kommet også nå eller... Håper M Pedersen og Strømnes er raskt tilbake, ellers ser dette mørkt ut.


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Strømmen away

Post by GSP »

Jeg har ekstremt mye på hjertet nå, så mye at jeg ikke orker...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Strømmen away

Post by Primus »

Elendig opptreden av oss. Irriterende at strømmen filmer seg til straffa, men fortjente ingen verdens ting idag.

Hva i alle dager var tankene bak å bytte innpå Krohnstad? Et demonstrativt grep fra Rekdal som ønsker seg ny stopper? Helt elendig vurdering. Hvorfor ikke sette innpå Mikalsen eller Matland og skyve Alegre inn som stopper? Krohnstad fikk dessverre en grusom debut, men denne legger jeg på trenerteamet som kaster ham inn i en ukjent rolle.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Strømmen away

Post by Quadrophenia »

Primus wrote: Mon Sep 14, 2020 7:35 pm Elendig opptreden av oss. Irriterende at strømmen filmer seg til straffa, men fortjente ingen verdens ting idag.

Hva i alle dager var tankene bak å bytte innpå Krohnstad? Et demonstrativt grep fra Rekdal som ønsker seg ny stopper? Helt elendig vurdering. Hvorfor ikke sette innpå Mikalsen eller Matland og skyve Alegre inn som stopper? Krohnstad fikk dessverre en grusom debut, men denne legger jeg på trenerteamet som kaster ham inn i en ukjent rolle.
Matland var visstnok småskadet. Forstår ikke helt hvorfor han var på benken da, men Alegre burde uansett ha blitt skyver inn sentralt med to andre som er så urutinerte. Å sette inn en 18-årig midtbane sammen med de er jo ytterst merkelig. Ikke coaching i verdensklasse akkurat.


Ellers var det bånn i bøtta over hele linja i dag. De får faen meg ta seg litt i nakken nå og finne tilbake til innsatsen de hadde de første kampene under Rekdal. Skam dere!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Strømmen away

Post by Gjendineggen »

Det var noe som slo meg for et par uker siden, da jeg leste at Rekdal var borte fra treningsfeltet på grunn av syk unge eller noe. Da måtte visstnok Frigård pause treninga, og stramme opp spillergruppa fordi det var så slett innsats. Da innså jeg at dette laget spiller i andre divisjon neste år. Da er det gjennom-useriøst i hele spillergruppa, når så og si samtlige spillere benytter anledningen når sjefen er borte, til å kødde på trening.

Når man leser slikt i avisa, så kan man forstå hvorfor vi er der vi er på tabellen.


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Strømmen away

Post by GSP »

Skal ikke motsi deg på den Gjendineggen, bare nyansere litt; det er ikke helt uvanlig at en trener stopper treninga for å vekke gruppa/heve kvaliteten på det som blir gjort. Tror jeg har sett samtlige trenere i Kamma gjøre dette mer enn én gang ;)

Så skal jeg ikke si at ikke jeg frykter det samme som deg, kampen i går var noe så lengst inni hælvete bedritent dårlig...
Last edited by GSP on Wed Sep 16, 2020 7:53 pm, edited 1 time in total.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply