Overganger 2021

Spillere, kamper, overganger etc.
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2021

Post by artigas »

De var tydelige på at TIL var langt unna når det gjaldt pris så jeg tror han blir. Olsen er skarp.

Angivelig ung, rask og svær spiss er nær avtale i følge h-a, men problemet er at han nesten må ha kontrakt for å kunne slippes inn i landet, og da risikerer man jo at man får noen med kontrakt gressende i utlandet. Litt catch 22.

Keeper: Joacim Jonsson i Eurosport spekulerte forrige uke i at kamma fortsatt kunne være aktuelt med han Haug, keeperen i VIF, men jeg vet jo ikke hva han vet. Var nok bare spekulasjon.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Skjærvik blir og en spiss er på vei inn. Grei torsdag.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2021

Post by Heis »

Synes det har kommet mange rapporter om nestensigneringer i det siste. I mangel på konkret info velger jeg å tenke at det skyldes at det fortsatt er skjær i sjøen og at det kan gå i dass som så mange ganger før. Virker som man har vært nære mange ganger. Men det er for all del et godt tegn at man er optimistisk på at man skal få det til.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Overganger 2021

Post by Gjendineggen »

En stor merkedag i nyere HamKam-historien i dag. Klubben har avslått et millionbud på en spiller. Deilig!


Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Overganger 2021

Post by Kamma »

Det ser virkelig ut som at vi nok en gang har klart å signere et kjempetalent. Hadde store forhåpninger om at Opsahl kunne bli en god kamma-spiller på sikt, men etter dagens generalprøve må jeg si at jeg ble overrasket og imponert over roen, pasningene og duellspillet. Tror dette er en spiller som fint kan konkurrere om startplass i år.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Kamma wrote: Sat May 08, 2021 6:50 pm Det ser virkelig ut som at vi nok en gang har klart å signere et kjempetalent. Hadde store forhåpninger om at Opsahl kunne bli en god kamma-spiller på sikt, men etter dagens generalprøve må jeg si at jeg ble overrasket og imponert over roen, pasningene og duellspillet. Tror dette er en spiller som fint kan konkurrere om startplass i år.
Herlig at vi allerede har erstatter klar til vi selger Skjærvik for 7 mill til Parma etter sesongen. ;)

Veldig imponerende idag ja, og det mot Hoven og Kupen som har veldig mange mål på det nivået her.

Liker hvordan Berisha tar for seg også. Presser smart og posisjonerer seg ofte slik at han er ledig når medspillere avanserer med ballen opp i banen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2021

Post by antevitaic »

Kva er status på Adam Larsen Kwarasey? Berre ein tanke som kom ved gårsdagens eliteserierunde. Bekymra for keeperplassen, synes denne posisjonen er mest prekær...


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2021

Post by Heis »

Quadrophenia wrote: Mon May 10, 2021 10:09 am Ja, 500k for han var god butikk det. Men det kommer litt an på hvem vi får inn da. Jeg likte Moses, syntes han jobba bra for laget og hadde noe spennende ved seg. Men ineffektiviteten var ekstrem og som 24-åring må han da nærme seg en slags slipningsprosess snart.
Siterer deg i denne tråden. Enig i at Moses ut var en helt kurant overgang for oss, og enkeltvis tenker jeg at nesten alle spillerne som har gått ut imellom sesongene har vært helt greie. Men med førstekeeper, toneangivende midtstopper, midtbanedirigent og toppscorer ut er det mange ganske store sko å fylle, så jeg er fortsatt litt bekymret for at det ble for mange av de beste ut, og at vi sitter igjen med et lag som kanskje ikke når de samme høydene prestasjonsmessig som i utangen av fjoråret. Når det er sagt virker det som om en noen av de nye tar opp hansken, og som om et par av fjorårets lagspillere tar steg. Det er beroligende.

Håper fortsatt på at de neste par dagene gir oss en spiss og en keeper slik at vi får litt rom for laguttak, skader og rotasjon i løpet av sesongen.


BalleChlorin
Posts: 7
Joined: Mon May 10, 2021 4:21 pm

Re: Overganger 2021

Post by BalleChlorin »

Er det noen som har nyss i no signeringer som er på trappene? Må si jeg er litt småengstelig hvis troppen vi per nå, er komplett.

En spiss MÅ på plass, helst en som har 10+ mål i seg. Helst en meget god keeper også, selvom Jarosinski kan duge som en førstekeeper, føler vi er mer solide defansivt nå, kontra sist Jaro var førstevalget på Hamar.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Jeg kan si at en spiss er veldig veldig nære. Om vedkommende har 10+ mål i seg vet jeg ikke, men det er en spiller trenerteamet har trua på. Keeper tror jeg nok også nærmer seg.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply