Ham-Kam - Strømmen

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Ham-Kam - Strømmen

Post by Quadrophenia »

Strømmen hjemme. Et potensielt bananskall eller grei skuring? Ingen rapporterte skader. Blir spennende å se hvordan de angriper den her kampen.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Ham-Kam - Strømmen

Post by Primus »

Viktige tre poeng. Var egentlig aldri truet, men jobben skal likevel gjøres. Dette Strømmen-laget rykker ned, makan til tynn suppe.

Melga var klasse idag, fullt fortjent BB.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Strømmen

Post by Quadrophenia »

Enig med Reka i at andreomgangen egentlig var best. Da så man klasseforskjellen på lagene. Blink og Strømmen ligger på bunnen av tabellen og de har vi slått ganske så komfortabelt. Det hadde jeg forventet, men de skal jo gjennomføres de kampene også. Og der er gutta veldig proffe og selvsikre. Tror ikke de tømte seg helt i går heller.

Ser forøvrig at H-A slaktet Lindkvist i børsen med:
Lindkvist er ikke i nærheten av det nivået han har vist i Norge tidligere. Backen ser på grensen til uinteressert ut. Bidrar lite.
Jeg skal ikke si han var god i går, men så dårlig synes jeg ikke han var. Han går på veldig mange gode løp, men blir litt for lite involvert av lagkompisene. Tror han kommer mer og mer jeg.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Ham-Kam - Strømmen

Post by Primus »

At Lindkvist vil trenge tid var vi klar over, og med unntak av innhoppet mot Bryne hvor jeg synes han var god, så er jeg enig i at han ikke har levert stort.
Synes likevel det er strengt av HA å melde at han virker uinteressert, det er jeg ikke enig i. Virker som en typisk rusten spiller som kommer til å ta seg opp utover sesongen.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Strømmen

Post by Quadrophenia »

Sies han er veldig preget av allergi også og sliter med pusten pga det. Så da blir det vel bedre mtp det også.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply