Ham-Kam - Ull/Kisa

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Ham-Kam - Ull/Kisa

Post by Quadrophenia »

Kisa hjemme på fredag kl.18. Her vil jeg se et heltent mannskap som virkelig revansjerer seg etter en litt skuffende innsats sist mot Raufoss. Jeg vil ha duellkraft, vinnervilje og drittsekkoppførsel. Vær kyniske og jævlige mot et ungt Kisalag.

Ull/Kisa tapte igår 1-0 mot Aafk i en kamp som bølget veldig frem og tilbake. Før det har de vunnet 3 på rad mot FFK, Start og Blink. De har som kjent ingen hovedtrener nå da Tjelmeland valgte å forlate de etter kun noen få kamper ved roret. Assistent Arild Sundgot leder de nok mot oss også. Morten Sundli er ute med karantene og Stian Ringstad er usikker da han måtte gå ut med skade mot Aafk.

Usikker på skadesituasjonen hos oss, men tipper ihvertfall Lindkvist er usikker etter nok en middels minus prestasjon sist. Sildnes bør være aktuell fra start, men kanskje ikke et direkte bytte mellom de to..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Ull/Kisa

Post by Quadrophenia »

Sliteseier. Deilig.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Ham-Kam - Ull/Kisa

Post by artigas »

Ja. Overlegne i første omgang, slapp dem unødig inn i andre omgang, men punkterer. Toppkamp av strømnæs og faye Lund. Skummelt å snakke om det, og tør ikke håpe, men avstanden ned til opprykksfavorittene begynner bli stor (bortsett fra aafk). 9p til Sogndal 10 til start og 11 til Ranheim.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Ull/Kisa

Post by Quadrophenia »

Bror min og jeg begynte den praten der her om dagen vi også, men det ble for intenst å prate om. Vi bestemte oss for å ta en kamp av gangen, som spillerne. Så, Start borte neste. Det blir tøft, men det finnes absolutt muligheter!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply