Ham-Kam - Åsane

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Ham-Kam - Åsane

Post by Quadrophenia »

Åsane hjemme på søndag. Som vi var inne på i Start-tråden er det her et lag som oftere får til det Start forsøker på så det er ikke umulig at det blir et lignende kampbilde, bare litt mer tøft. Åsane er i likhet med Start, ikke i sitt livs form og har ett poeng på de siste 5 kampene. Allikevel må vi ikke ta lett på den her oppgaven. Lorentzon og Nygaard har 3 mål sålangt i årets sesong og kan skape trøbbel for mange og Thomas Kristoffersen har en knallgod dødballfot.

Kurucay er fortsatt ute med skade, men ellers er det vel ingen karantener eller skader tror jeg. Håper på seier og 2000 på tribuna.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
PetterRA
Posts: 5
Joined: Thu Nov 05, 2020 11:09 am
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Ham-Kam - Åsane

Post by PetterRA »

Feriemodus ja.. Det hadde jeg faktisk ikke forventa.


Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Ham-Kam - Åsane

Post by Primus »

Tynn suppe. Jævla tynn suppe. Får håpe det bare var et arbeidsuhell, og at man våkner litt av dette. Det jeg frykter er at en tynn tropp begynner å bli sliten. Syltynn bredde i troppen pdd, men krysser fingra for at det hentes litt i sommer.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Åsane

Post by Quadrophenia »

1.omgangen igår var ræva, ingen tvil om det. Mange svikter veldig i konsentrasjonen. Klarer ikke å bli superbekymret allikvel. Andreomgangen var tross alt mange hakk bedre og vi skapte masse. Vi pleier allitid å ha en sånn ræva kamp i juli, om ikke minnet mitt svikter. Husker ihvertfall Sundet i 2017. Tapte 1-0 i skauen der og alle virket veldig slappe. Etter det vant vi 7 på rad.

Vi trenger utvilsomt noen forsterkninger og jeg tar gjerne 3 kvalitetsspillere i hvert ledd i sommer, men vi har en veldig sterk gruppe nå som jeg er sikker hever seg allerede neste helg mot Sandnes.

Der fortjener forresten Arzani å starte. Bra innhopp igjen i går.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Ham-Kam - Åsane

Post by Kamma »

Må vel være på tide å benke Lindkvist. En spiller som etter mitt syn har floppa så til de grader ut fra forventningene. Greit nok at han har trengt litt tid på å komme igang, men vi er snart halvveis...


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Åsane

Post by Quadrophenia »

Kamma wrote: Mon Jul 12, 2021 1:35 pm Må vel være på tide å benke Lindkvist. En spiller som etter mitt syn har floppa så til de grader ut fra forventningene. Greit nok at han har trengt litt tid på å komme igang, men vi er snart halvveis...
Leverer visstnok på trening. Endel trenger mer tid før det kommer ut i kamp. Er ikke sånn at han ødelegger totalt for laget heller selvom jeg er helt enig i at han har vært svak. Oppsiden ved at han kommer i form er såpass stor og den spisskompetansen med hurtigheten er noe som kan bikke kamper i vår favør. Derfor han spiller såpass mye tror jeg. Vi snakker om en spiller som var bankers på et av allsvenskans beste lag i 2019 liksom. Merkelig om han plutselig er helt elendig.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply