Strømmen - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Strømmen - HamKam

Post by Kamma »

Strømmen borte idag kl.15.00. Et lag vi har slitt mot på bortebane og et lag som tydeligvis er vanskelig å bryte ned. Lag som Aalesund, Sogndal og Fredrikstad har måttet avgi poeng her. Jeg er likevel optimist og tipper 3-1 til kameratene.

Kamper på Strømmen stadion siste tiåret:
3-1 (2020)
2-2 (2020 - treningskamp)
0-0 (2019)
3-2 (2018)
2-1 (2018 - treningskamp)
6-1 (2014)
2-2 (2013)
0-4 (2012 - siste seier)
1-0 (2011)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Strømmen - HamKam

Post by Quadrophenia »

Så jævla vanskelig det skal være å knuse det laget der. Men de er first price-versjonen av oss. De gjør alle de møter dårligere. Heldigvis, for oss i går, har de ikke kvaliteter offensivt til å avgjøre kamper til sin fordel. Jeg synes Opsahl var god sentralt på midten. Gjorde som vanlig svært få feil og selvom han ikke bidro så mye offensivt har han noe ved seg som er så spennende å se på. Alltid god tid med ballen. Posisjonerer seg smart og leser spillet mesterlig.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Strømmen - HamKam

Post by Top Dog »

Vi kan snakke om Strømmen og at de slipper inn få mål opp og ned i mente, men jeg må innrømme at flere av våre beste spillere hadde en uvanlig svak match. Eriksen med den kanskje dårligste kampen han har hatt siden returen. Melga med et par svake innlegg. En haug ballmist og få gjenvinninger med påfølgende brudd. Virka som om huet var på onsdagen... Nå blir matchene mot jerv og aafk enda viktigere.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Strømmen - HamKam

Post by Quadrophenia »

Jerv er det eneste av topplagene som har slått Strømmen. De er best mot topplagene.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Strømmen - HamKam

Post by Top Dog »

Ingen tvil om det. Og de lyktes åpenbart med å nøytralisere kammas største trusler. Samtidig var den en del individuelle feil som jeg har sett sjelden ellers som prega kampen for vår del.


Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Strømmen - HamKam

Post by Primus »

Utvilsomt en skuffende forestilling på lørdag, og under pari levert fra samtlige.
Et viktig poeng er likevel at den kunstgressmatta på Strømmen er helt krisedårlig. Vilt at den er godkjent på dette nivået.


Post Reply