Overganger 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Kjør, Marte Svennerud! (Jada, meeeeget smal referanse :mrgreen: )


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Sveen har vel kontrakt ett år til tror jeg?

Hvis jeg ikke husker helt feil er vel han fra Redalen eller der omkring, lurer på om ikke han faktisk har vært medlem i Banden rundt Ståle-tida eller noe sånn :mrgreen:

Ser at min "favoritt" inn som keeper har skrevet under for Åsane for øvrig.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Kamma har hentet Sam Rogers, som var på lån halve sesongen ifjor. En ordentlig klassestopper!

https://fb.watch/afImA5ZynG/

Veldig gledelig med 3-årskontrakt. En spiller jeg tror vi kan få mye glede av kommende to sesonger for deretter å innkassere en millionsum.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by tagetrommis »

Quadrophenia wrote: Sat Jan 01, 2022 7:44 am Kamma har hentet Sam Rogers, som var på lån halve sesongen ifjor. En ordentlig klassestopper!

https://fb.watch/afImA5ZynG/

Veldig gledelig med 3-årskontrakt. En spiller jeg tror vi kan få mye glede av kommende to sesonger for deretter å innkassere en millionsum.
Veldig bra at det sikres en lengre kontrakt! Var klasse i fjor og blir bare bedre. Olsen fortsetter den gode jobben.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Flyttet endel poster fra denne tråden gjeldende Rekdal og ny trener. For poster om det henvises til tråden: Trener 2022. Her inne diskuterer vi hovedsakelig spillerlogistikk. Takk!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Er vi sterke nok til å stå i mot frieriet til Marcus Pedersen? Burde vi takke ja? Passer han inn i spillergruppa? Har han «blitt voksen», eller er han desperat?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

kammaguttioslo wrote: Mon Jan 03, 2022 9:09 am Er vi sterke nok til å stå i mot frieriet til Marcus Pedersen? Burde vi takke ja? Passer han inn i spillergruppa? Har han «blitt voksen», eller er han desperat?
Ja, han trenger oss mer enn vi trenger han.

Usikker. Han har jo ekstreme kvaliteter i boksen, noe vi mangler i spillergruppa.

Nå har vi en veldig lojal og arbeidssom spillergruppe og Pedersen er jo også visstnok arbeidssom og lojal under trening og kamp. Det er det som skjer rundt som avgjør om han har en negativ påvirkning på gruppa.

Det er umulig å svare på. Kanskje vokst litt på det året i Tyrkia?

Jeg er delt, som vanlig, men før fjorårssesongen landet de på å ikke forlenge kontrakten og det viste seg jo å være riktig. Er vel kanskje det nå også.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
LaFlame
Posts: 36
Joined: Mon Dec 20, 2021 2:24 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Overganger 2022

Post by LaFlame »

Marcus har sikkert noe å bidra med. Helt sikkert god i boks fortsatt, uten at jeg så for mye av han i Tyrkia. Men jeg håper egt litt mer på at man da heller evt henter Bair igjen på ett gunstig lån, og en rask/bakromstruende spiss i tillegg. Føler at Bair sin fysiske styrke kan være god å ha, og at man har behov for litt mer tempo på topp. Og hvis man fortsetter i en 3-4-3/3-5-2, så erre gunstig å ha spisstyper med litt forskjellige styrker mtp på motstandere - noe Rekdal og ofte poengterte.

Så vi ble linket til Ekeland, men at det kanskje blir for dyrt. Veit at Åsane og satser litt mer i år med Kåre som sportssjef, men tror Joakim Hammersland til Kamma, til tross for at han er 31 år, hadde vært gøy. Evt Markus Johnsgård fra Raufoss. Erlend Hustad som har vært aktuell før for Kamma, takka nei til Sandnes Ulf nå i desember og er dermed fortsatt Brann spiller. Tipper han og er ett alternativ.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

LaFlame wrote: Mon Jan 03, 2022 4:54 pm Marcus har sikkert noe å bidra med. Helt sikkert god i boks fortsatt, uten at jeg så for mye av han i Tyrkia. Men jeg håper egt litt mer på at man da heller evt henter Bair igjen på ett gunstig lån, og en rask/bakromstruende spiss i tillegg. Føler at Bair sin fysiske styrke kan være god å ha, og at man har behov for litt mer tempo på topp. Og hvis man fortsetter i en 3-4-3/3-5-2, så erre gunstig å ha spisstyper med litt forskjellige styrker mtp på motstandere - noe Rekdal og ofte poengterte.

Så vi ble linket til Ekeland, men at det kanskje blir for dyrt. Veit at Åsane og satser litt mer i år med Kåre som sportssjef, men tror Joakim Hammersland til Kamma, til tross for at han er 31 år, hadde vært gøy. Evt Markus Johnsgård fra Raufoss. Erlend Hustad som har vært aktuell før for Kamma, takka nei til Sandnes Ulf nå i desember og er dermed fortsatt Brann spiller. Tipper han og er ett alternativ.
Hammersland er veldig rask ihvertfall, men vil gjerne ha noen med litt mer videresalgspotensiale. Johnsgård er spennende, men han må gjerne vise litt mer enn en halv bra sesong i Obos først. Jeg liker Hustad godt, men mangler litt bakromstrussel.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by Orrhanan »

Sanyang på vei til Start sies det. Kunne ikke han vært et bra alternativ?


Post Reply