Overganger 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2022

Post by Primus »

Jeg er positiv til Pedersen dersom han innfinner seg med en backup-rolle, noe jeg mistenker at han ikke vil gjøre. Heller Pedersen enn Bair hva gjelder fotballferdigheter, men så er ikke jeg tilstede i garderoben, mulig Bair er viktig der, og Marcus noe kjipere.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Tromsø byr på Taaje… Antar at de fleste her hater han såpass at brua til Briskeby er fullstendig nedbrent for han?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

kammaguttioslo wrote: Wed Jan 05, 2022 10:03 am Tromsø byr på Taaje… Antar at de fleste her hater han såpass at brua til Briskeby er fullstendig nedbrent for han?
Såpass pragmatisk er jeg at jeg hadde tilgitt han om han kom tilbake. Han er jo knallgod. Men nå har vi absolutt ikke behov for stopper så anser det som veldig usannsynlig.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Abiodun2
Posts: 31
Joined: Sun Dec 19, 2021 3:21 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2022

Post by Abiodun2 »

Lindkvist ferdig i Kamma. Har funnet seg ny klubb, men foreløpig ukjent. Da står vi per nå kun igjen med Kobe på venstresiden? Blir utrolig spennende å se hvilke kvaliteter han besitter, men man forventer vel ytterligere en signering på vingbacken etterhvert.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Kjipt! Det var vel hundre prosent pga Reka…


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Quadrophenia wrote: Wed Jan 05, 2022 10:30 am
kammaguttioslo wrote: Wed Jan 05, 2022 10:03 am Tromsø byr på Taaje… Antar at de fleste her hater han såpass at brua til Briskeby er fullstendig nedbrent for han?
Såpass pragmatisk er jeg at jeg hadde tilgitt han om han kom tilbake. Han er jo knallgod. Men nå har vi absolutt ikke behov for stopper så anser det som veldig usannsynlig.
Jeg er ikke så pragmatisk. :lol:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

kammaguttioslo wrote: Wed Jan 05, 2022 4:55 pm Kjipt! Det var vel hundre prosent pga Reka…
Synes ikke det var så kjipt og jeg tror absolutt ikke det var pga Reka. Han fikk ikke to år som han ville visstnok. Helt ok å gi en spiller som synger på refrenget av karrieren tilbud om ett år og ei heller å bryte med lønnsprinsipper.

Lindkvist fløt veldig på å ha et høyere tempo i kroppen enn resten av ligaen. Blir ikke like unik der kommende sesong. Synes han var veldig ofte involvert i situasjoner som ble sjanser eller mål imot. Vingbackene (om vi skal spille med det da) blir trolig enda viktigere nå og da må vi gjerne ha en til som er minst på Melga sitt nivå. Kanskje Kobe er det..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2022

Post by Heis »

Quadrophenia wrote: Wed Jan 05, 2022 10:04 pm Helt ok å gi en spiller som synger på refrenget av karrieren tilbud om ett år og ei heller å bryte med lønnsprinsipper.
Enig når de først har bestemt seg for en slik regel. For en klubbspiller eller en superstjerne (Michaelsen-kaliber) er det greit å ha en plan om når prinsippene kan og bør brytes, men for Lindkvist bør de ikke sprenge banken. Når det er sagt, trengs det enda en spiller inn nå for å balansere troppen, og jeg er enig med Rekdal som sa at troppen burde vokse foran denne sesongen. Tenker for øvrig kanskje at grensa for flerårskontrakter bør gå på 32 i stedet for 30, siden det er ganske få som faller i prestasjon noe særlig før rundt 32 synes jeg.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

https://fotbolltransfers.com/site/news/148095

GIF han gikk til. Da slipper vi hvert fall å møte han :)


StåhlOgBetong
Posts: 31
Joined: Fri Jan 07, 2022 10:18 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2022

Post by StåhlOgBetong »

Har vi prøvd oss på Ekeland igjen uten at en trener er på plass? https://www.aftenbladet.no/sport/i/4700 ... millionbud


Post Reply