Min umiddelbare tanke er at dette er gamblingsignering på Kirkevold. Hadde håpet at vi skulle gå for en yngre og rask spiss. Samtidig er det noe betryggende at han har prestert i klubben tidligere. Har dog et håp om at det kommer inn en spiss til.
Regner med at Marcus Pedersen er utelukket nå.
Overganger 2022
Re: Overganger 2022
Enig med at det er en gambling involvert her, så handler det om økonomien i det. Tror også at de fortsatt kikker etter spiss, men at det da blir i et annet marked enn det norske. Når Ulf vil ha to millioner for Jostein Ekeland sier det noe om hvor lite tilgjengelig det er av norske spisser.Kamma wrote: ↑Sun Jan 30, 2022 9:21 pm Min umiddelbare tanke er at dette er gamblingsignering på Kirkevold. Hadde håpet at vi skulle gå for en yngre og rask spiss. Samtidig er det noe betryggende at han har prestert i klubben tidligere. Har dog et håp om at det kommer inn en spiss til.
Regner med at Marcus Pedersen er utelukket nå.
At Pedersen er utelukket tror jeg ikke har noe med Kirkevold å gjøre

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Hadde vært mer gambling å hente inn Pedersen for tredje gang, enn å hente Kirkevold for andre. Det var vel ikke bare hans skyld at det gikk trått i fjor, hvert fall. Hadde vært fett å få han på Hobro-nivå…
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 77 times
-
For noen jævler. Så Jonsson spekulerte i 6 mill på vgtv. Det synes jeg er for lite.kammaguttioslo wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 6:54 am Ser på RBK-forumet at de mener RBK fortsatt jakter Rogers.
- Quadrophenia
- Site Admin
Noen flere enn meg som synes Daskevics var skuffende mot Gjøvik? Det var 2.divisjonsmotstand og det så ut som han hadde utrolig hastverk med ballen hele tiden. Tok dårlige valg og slo enkle innlegg som det var lett å forsvare seg mot. Vet han er 19 år, men det der går ikke. Det venter ny 2.divisjonsmotstand på fredag og da bør han levere bedre ellers er det bare å låne han ut/fristille han.
Jeg håper uansett vi henter en venstre vingback jeg. Og en kjapp ung spiss på topp.
Jeg håper uansett vi henter en venstre vingback jeg. Og en kjapp ung spiss på topp.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
Virker på meg som om klubben har bomma med denne signeringa og, slik det innrømmes å ha blitt gjort med Abubakar. Ikke god nok når klubben nå skal spille eliteserie.Quadrophenia wrote: ↑Tue Feb 08, 2022 11:28 am Noen flere enn meg som synes Daskevics var skuffende mot Gjøvik? Det var 2.divisjonsmotstand og det så ut som han hadde utrolig hastverk med ballen hele tiden. Tok dårlige valg og slo enkle innlegg som det var lett å forsvare seg mot. Vet han er 19 år, men det der går ikke. Det venter ny 2.divisjonsmotstand på fredag og da bør han levere bedre ellers er det bare å låne han ut/fristille han.
- Quadrophenia
- Site Admin
Veldig spent på overgangssum for Rogers nå. Den bør være høy.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004