Overganger 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
brun
Posts: 36
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by brun »

Er som alltid i overkant positiv og ønsketenkende jeg, men tror at Eriksen-sagaen på sikt ender opp i ny Ham-Kam kontrakt. Om ikke annet for å sikre klubben fortjeneste.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Ja jøss. En spiller som definitivt er forskjellen på en mulig ny kontrakt og ikke, burde priser deretter og det er milevis unna 5 mil.


Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2022

Post by Primus »

Eriksen driter nok i om kamma sitter igjen med noe. Hadde han brydd seg om det så hadde han vært mer røddig i denne prosessen.


brun
Posts: 36
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by brun »

Primus wrote: Mon Mar 14, 2022 4:41 pm Eriksen driter nok i om kamma sitter igjen med noe. Hadde han brydd seg om det så hadde han vært mer røddig i denne prosessen.
Nei… Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg så hva som sto på trykk og hva Eriksen (Wivestad, Kjølø) angivelig lirer av seg. Jævlig skuffende! Men - kameler er svelget unna nå. Gidder ikke fokusere noe mer på den saken. Må være fremoverlent nå, styrke spillergruppa og bygge videre.

Vi holder huet over vann. Spennende å se hva som kommer inn nå på tampen.


GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Ole Sæter nevnes i Nidaros, men usikker på hvor godt forhandlingsklima det er mellom Kamma og Rosenborg akkurat nå :mrgreen:

Derimot kan det jo være at RBK har forsøkt å spille inn Sæter som en spiller for Ham-Kam i forbindelse med bud på Eriksen selvfølgelig...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Kamma har bydd 1,3 mill for Ekeland, men fått det avvist. De jakter også det jeg tror er en venstreback.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Overganger 2022

Post by rusk »

I dag får hele Hamar tilsvar fra en trønder på hvor egoistiske klubb og supportere er som kun tenker på Kamma. Eventuell hets og mobbing har han selvsagt rett i at ikke bør forekomme, men utover det er det fascinerende å se rablingene til en typisk RBK-supporter som ikke er i stand til å se lenger enn egen nesetipp.

Det er forsåvidt ikke så mye å skrive om hans innlegg, men en ting kommer opp igjen fra både Eriksen selv, agent og nå i dette innlegget og det er argumentet om at Eriksen har gjort klubben en tjeneste. Det har han forsåvidt, den tjenesten heter arbeidskraft og den betales for med lønn over en avtalt periode. Nå må folk slutte å kreve applaus og heder i kraft av å ha gjort den jobben arbeidsavtalen sier man skal gjøre.

https://debatt.h-a.no/2022/debatt/dere- ... crIw_FiaLs


GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Jeg opprettet en egen tråd i "Generelt" om dette innlegget jeg; ta gjerne "turen innom" og kom med tilbakemeldinger der også :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
brun
Posts: 36
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by brun »

Bodø/Glimt har akseptert kammabud på Vegard Kongsro. Kan bekle både høyre og venstre vingback.

Sklir vel rett inn på venstrebacken denna, hvis dette går i boks.


Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Overganger 2022

Post by Kamma »

brun wrote: Fri Mar 18, 2022 5:55 pm Bodø/Glimt har akseptert kammabud på Vegard Kongsro. Kan bekle både høyre og venstre vingback.

Sklir vel rett inn på venstrebacken denna, hvis dette går i boks.
Har hørt om spilleren, men vet lite om styrker og svakheter. Noen med info?


Post Reply