Trener 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
brun
Posts: 36
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by brun »

Ser det, syns det er bra jeg! Helt konge for norsk fotball. Tror uansett Kjetil Rekdal blir å se på Briskeby i 2022. Koteng drar en eller anna nisse opp av hatten og må gå av på nyåret :’)


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2022

Post by Heis »

Kan vel også hende at Rekdals klausul sier at han kan gå hvis det er en klubb som er kvalifisert til internasjonale turneringer som er på banen. I så fall er RBK utenfor de aktuelle lagene i Norge etter fullspilt Eliteserie (men de var innafor før siste runde). Kanskje vi har fått en liten julegave i spleiselag mellom LSK og Åge Hareide?


brun
Posts: 36
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by brun »

Det er nemlig det jeg også har tenkt, Heis! Tiden vi er inne i nå handler om tro, håp, lengsel og glede 8-)


Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Overganger 2022

Post by Top Dog »

Det står vel mellom linjene i denne tweeten at styret lever på lånt tid, og når det i tillegg er kommunisert fra Kjernen at Rekdal er uønsket spørs det om styret kan signere ham og regne med å fortsette. Supporterne virker ganske unisont mot Rekdal. Koker uansett bra i Trondheim nå, blir ubegripelig spennende å se hvilke følger dette har for Rekdal-sagaen.

https://twitter.com/falkenkam/status/14 ... eu1kg&s=19


limetilaget
Posts: 19
Joined: Sat Apr 29, 2017 11:00 pm

Re: Overganger 2022

Post by limetilaget »

Ny trener: Lars Bohinen?


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Jeg blir veldig skuffa om Rekdal stikker av, og jeg frykter det blir vanskelig for en ny trener å komme inn å gjøre det like bra. Nå hadde han mulighet til å skape historie på Hamar…… :cry:


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2022

Post by artigas »

Tror Bohinen er mest aktuell, ja. Forsto det også slik på h-a, og at det angivelig snakkes om ham internt, mener Steen Hansen å vite. Med Andrea Loberto som assistent om Frigård drar også, kanskje....? Kanskje Åsmund Bjørkan kunne vært noe også, kunne vel videreutvikla kontringsfotballen.


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by tagetrommis »

Håper ikke Bohinen kommer. Andre jeg heller vil ha. Isnes håper jeg er aktuell. Kanskje Røssland også?


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2022

Post by antevitaic »

Eller Eirik Bakke? Spelte vel med vingbackar i Sogndal òg. Kanskje ikkje så populær mann, men...

Jævlig surt at Rekdal stikker, men greier ikkje bera nag til han.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Det gjelder liksom både å få inn riktig type og at det må skje fort. Ikke så lett.


Post Reply