Trener 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
Geiran1
Posts: 44
Joined: Wed Oct 06, 2021 6:49 pm
Has thanked: 19 times
Been thanked: 4 times

Re: Overganger 2022

Post by Geiran1 »

Da virker det som det må jaktes på nye trenere.
Trøsten får være at det virker som det er 4 milloner kroner å friste nye trenere med.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Hva står i nyeste H-A-saken? Hva fikk vi for de? Hvis de går løs på stallen til HamKam nå, så blir jeg mektig forbanna.


Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2022

Post by Primus »

Takk for opprykket, men fuck off begge to. Skuffende å melde at man ikke ville forlate dette for noen annen norsk klubb før man går bak klubbens rygg og møter en annen norsk klubb. Håper de mislykkes kraftig.

Jørgen Isnes, la det skje.


Bushy
Posts: 35
Joined: Mon Nov 23, 2020 11:27 am
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2022

Post by Bushy »

Underkant av 4 mill står det. Stemmer dette, er det bra jobbet av kamma siden de tydeligvis ville bort læll...


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

3,6 mill skriver Joacim Jonsson.


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by Komigjenhamkam »

kammaguttioslo wrote: Sun Dec 19, 2021 3:35 pm 3,6 mill skriver Joacim Jonsson.
Tror han mener 3.6 for Frigård. Men han forholder seg bare til «i underkant av 4m» som H-A skrev.

Uansett. Isnes, ja takk!


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Rett i underkant av 4 mill. umiddelbart. Mulig det ligger noen små utbetalinger til i fremtiden, mer og mer vanlig også når trenere bytter klubb.

Prisen skjøt i været når Koteng & co ble informert om at 400 000,- kun ville bety at Rekdal kunne si opp kontrakta si. Dermed måtte han jobbe ut oppsigelsestiden, som ville vært frem til 1. februar. Dette visste ikke RBK om, og antagelig har i hvert fall agenten til Rekdal prøvd å få Ham-Kam til å slippe Rekdal umiddelbart for denne summen. Fremgangsmåten til RBK har gjort at dette selvfølgelig var helt uaktuelt. Samtidig var nok Svele/Olsen/Haakonsen/Strand innstilt på å finne en løsning siden Rekdal var tydelig på at han ville til Lerkendal. Hadde de holdt seg unna Frigård ville dette gått forholdsvis greit, situasjonen tatt i betraktning. I det Frigård kom på bordet satte Ham-Kam ned foten, og forlangte 4 mill. totalt for de to. Antagelig ender totalsummen også der, kanskje til og med noen hundre tusen mer siden RBK betaler litt under 4 mill. nå. Når det først har blitt som det har blitt må jeg si at de som har håndtert dette for Ham-Kam har gjort en utrolig god jobb. Det er nok flere i Trondheim som har fått seg en liten bakoversveis den siste uka. Fortjent sådan!

Noen tanker videre:
- hva skjer nå med Lindkvist? Fryktelig usikker på hvorvidt han blir med når Rekdal forsvinner.
- få på plass avtalen med Rogers! Helst før jul, takk!
- Bohinen? Meh... Jørgen Isnes personlig favoritt.
- vi skal ikke selge ÉN eneste spiller til Rosenborg de nærmeste åra. Kan se for meg at spillere som Opsahl, Skjærvik og kanskje også Eriksen vil være spillere Rekdal kunne tenkt seg i Rosenborg. Bør være totalt uaktuelt!


Tilslutt; vi overlevde 2014. Vi overlever dette også.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2022

Post by Heis »

Enig. Dette kan komme til å gå helt fint. Spillergruppa er helt rå. Alle har god bakkekontakt og forståelse av at det ligger kollektivt blodslit bak suksess i fotball. Trur det kan bli jævlig bra med ny trener også hvis spillergruppa klarer å holde på en viss internjustis, og det tror jeg egentlig disse gutta greier.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2022

Post by antevitaic »

Det var leit å sjå Rekdal i Rosenborg-klede i dag. Men slik er livet. Noko stengjer seg og anna, enno ukjend, vil opna seg. Like spanande som sjølvsagt er dét...


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2022

Post by artigas »

Ser man kaldt på det, sitter vi igjen med et unngått nedrykk til postnord, et opprykk til eliten og en sterk klubb og penger. Men jeg vil ikke tenke sånn før jeg ser at det bra:). Men man kan se fremover ja. Ekspertene drar fram Bohinen og Isnes. Jeg ville vært veldig fornøyd med en av de to. Hagen trekker frem Nesselquist. Men det kan da vel ikke være som hovedtrener? Han er kontraktsløs og vil vel være aktuell som assistent. Kjenner Olsen godt og alt fra Strømmen skal jo tydeligvis innom Ham-kam.

Mener vel at også Åsmund Bjørkan har vist at han kunne tenke seg tilbake til trenerrollen.

Hvis ikke en av disse, må man vel ut av landet.

Setter en hundrelapp på Bohinen som hovedtrener og Nesselquist som assistent.


Post Reply