Viking - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Viking - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Turnering: Eliteserien
Tid: onsdag 25.mai kl.18.00
Sted: SR Bank Arena
TV: Discovery+

Da var det tid for årets kanskje største test sålangt. Viking borte. På tross av onsdagskamp ryktes det at veldig mange Kamerater tar turen. Det er gledelig.

Selve kampen tror jeg blir knalltøff og vi må være veldig gode, og kanskje litt heldige for å få med oss poeng. Samtidig er vi ganske komfortable med å ligge lavt og kontre så det blir kanskje jevnere enn spådd på forhånd. Skadesituasjonen til Ham-Kam er litt uoversiktelig nå. Er Kirkevold tilbake? Kan Onsrud spille? Hvem vet. Jeg tror det fort kan blir et lignende lag som mot RBK, men Onsrud går kanskje inn for Sildnes om han er klar.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by BVegard »

Ikke glem at dagens sportssjef var førstemann til å score på denne bana, og Kamma var (nesten) like underdog den gang som nå. Jeg tror fort vi kan få et mål på dødball eller kontring, og samtidig låse av bakover. Heller ingen ulempe at Tripic står over pga skade.


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: Viking - Ham-Kam

Post by kimpi »

Jeg tror det blir hardt å få med seg poeng i dag dessverre, men moro blir det uansett!

Kirkevold reiser ikke over iflg H-A.


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by Gjøkenes konge »

Minner bare eventuelle kammafans i Oslo om at Lincoln er vår pub og viser kampen i dag💚🤍


JanErik
Posts: 38
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by JanErik »

Forventet ikke at Melga skulle bli benket.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by anonymous1918 »

Godkjent første omgang mot en soleklar medaljekandidat, og kanskje seriemester. Enkerud skal selvsagt score på den der.

Stor ripe i lakken når Dunn må ut med stygg kneskade. I verste fall er han ferdigspilt for i år. Olsen må uansett på jobb og det må lånes inn stopper asap!

Edit: 1-1! Deilig! Ikke helt fortjent, men Markus Solbakken elsker kamma og sørger for håp!😁


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: Viking - Ham-Kam

Post by kimpi »

De jobber så bra, dette er så nære, tenk om det holder inn

Edit: herregud så rått, vi er så gode, hadde aldri trodd vi kunne klare uavgjort i dag.


JanErik
Posts: 38
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by JanErik »

Strålende resultat, veldig stolt av gutta!


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by Gjøkenes konge »

Fyrtigrisen så glad jeg er nå


LaFlame
Posts: 30
Joined: Mon Dec 20, 2021 2:24 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by LaFlame »

1 poeng og litt rotasjon på laget, mot ett Viking lag i flytsonen tar jeg så absolutt. Vi jobber og sliter, og står greit. Bra for Kamma at Kobe kommer mer og mer. Dasken med ett par brukbare legg og. Synd med Dunn.

Alle kluter til nå, og Enkerud får stilt inn de siste millimetera på siktet, så erre klink tre poeng mot Odd og velfortjent ferie.


Post Reply