Strømsgodset - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Strømsgodset - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Turnering: Eliteserien
Tid: søndag 24.juli kl.20.00
Sted: Marienlyst, Drammen
TV: Max, Discovery+ Og tv2 play

Bandebuss nr.2 fylles opp idag og det er også meldt masse folk fra Oslo og omegn. Kammagutter i Oslo melder at programmet er følgende:

Godset borte i morra.

Plan:

14:00 Fiasco
16:09 L12 spor 8 Tog til Drammen (Buss for tog fra Asker)
17:15 Palmen pub, Eliesonsgate 4 3044 Drammen
20:00 Mætch

https://www.facebook.com/PALMEN-367212580843/

Sportslig venter det en tøff bortekamp. Salvesen er ikke solgt ennå og må virkelig passes på. Eller er vi heldige at Vilsvik er ute med suspensjon. Fra Briskeby meldes det at alle har trent normalt denne uka bortsett fra Nouri (og selvfølgelig Dunn).


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by antevitaic »

God plan. Slenger meg med for ein øl før kamp i Drammen. Blir ein tøff kamp. Johan Hove må ög passast på.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Om man tar referansen hadde kona og jeg en slags München-konferanse hjemme i går og jeg endte opp som Chamberlain, nok engang. Med andre ord er vi nå på vei til København og ikke Drammen, der jeg, merkelig nok, heller ville vært idag.

Jeg håper det blir veldig mange andre i Drammen allikevel.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by antevitaic »

Litt av ein analogi det...


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by kimpi »

Bayiha kan løpe! Han har sett veldig frisk ut, basert på innhoppet er jeg overrasket over at han ikke har spilt mer tidligere


StåhlOgBetong
Posts: 31
Joined: Fri Jan 07, 2022 10:18 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by StåhlOgBetong »

Opsahl BB hos meg i dag. 19 år og har sørlendingen med 88 på ryggen (av ukjent grunn) i lomma.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by Heis »

1 poeng på tross av ei helvetes hjemmedømming. Nær sagt alle avgjørelser går imot helt frem til annulleringa. Ser ut som minst 2 feil gule kort og helt vilt ujevn list for å få frispark.

Opsahl klink BB.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by antevitaic »

Synes òg trenerduoen skal ha ros for byttene, som kom på eit kritisk tidspunkt kor Hamkam blei trykka tilbake. Var berre spm om tid før 2-0 kom, verka det som. Fekk inn litt tempo som var viktig. Elles jævlig bra trykk av banden, stort!


Abiodun2
Posts: 31
Joined: Sun Dec 19, 2021 3:21 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Strømsgodset - Ham-Kam

Post by Abiodun2 »

Nekter å tape, og kommer nok en gang tilbake etter 1-0 under. Solid defensiv oppvisning, men jeg mener at behovet for flere strenger å spille på offensivt blir fryktelig synlig, denne kampen som de foregående. Kirkevold løper mye, er fryktelig sterk og god til å holde på ball, men sluttprodukt i form av målpoeng og sjanser er mangelvare. Enkerud har surfet av den bølgen han var på, og når målene uteblir er det vanskelig å unnskylde de mange enkle balltapene i og rundt motstanderens 16. Selvfølgelig er det vanskelig å være spiss sånn Kamma om dagen, men jeg føler at det er et uforløst potensiale i spissplassene der fremme. Så håper jeg selvfølgelig at det snur fullstendig og at de bøtter inn mål allerede mot Kristiansund på lørdag. Jeg er klar over at jeg legger hodet på hoggestabben nå, og er forberedt på at folk vil hogge til :D
På en annen er det gledelig at vi gjør såpass mange bytter som er med på å hanke inn 1poeng. Håper vi får se mer av Bayiha fremover, synes han virker spennende og besitter et tempo ingen andre i laget har. Opsahl er klasse, og soleklar BB også i mine øyne.
Ellers så ofret jeg mine siste hårstrå til Herman Stengel i dag, da de i frustrasjon ble revet ut i håp om at noen ville gi han en ordentlig luftetur ute på Marienlyst-gresset.


Post Reply