Haugesund - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Haugesund - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Egentlig ikke en ekstremt dårlig kamp, men det er for dårlig å slippe inn 3 mål mot et lag som jeg ikke synes er så strålende offensivt. Kjærgaard snur rumpa til på 1-0, Melga uheldig og udyktig på 2-0 og Sørås skulle virkelig bare takla ballen langt ut til siden på 3-1. Gledelig med Faraas-mål og Widesheim Paul-mål. Bra å få igang begge to. Det kan være mange målpoeng i vente her. Synes også Norheim gjør en veldig bra kamp igjen. Litt mer kynisme og konsentrasjon så tar vi Godset.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
SpellSpar
Posts: 89
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Haugesund - Ham-Kam

Post by SpellSpar »

Jævla dritt å få 1-0 på det tidspunktet det kom. Holdt inn til pause der så kanskje 2. omgang hadde sett litt annerledes ut. Viktig å ta poeng på søndag nå, mange andre som har tapt poeng i starten og det hadde vært fint med litt å gå på før Viking borte og Molde hjemme.


Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Haugesund - Ham-Kam

Post by Top Dog »

Min største frykt før sesongen var at vi ikke hang sammen som lag. Det ser foreløpig ikke ut til å være tilfellet. Baklengsmåla kom av individuelle feil, og det er tross alt enklere å gjøre noe med enn strukturelle svakheter i laget. Tøffe kamper framover nå, så skulle så klart helst hatt 4-6 p, men alt i alt er jeg mer optimist nå enn før sesongen.


Post Reply