Hamkam-Tromsø

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Utafor
Posts: 42
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 4 times

Hamkam-Tromsø

Post by Utafor »

I tillegg til all VAR- og dommer-driten i dag vil jeg minne på hvor dårlig jobb Gaute Helstrup gjorde for Kamma. Han henta med seg Johnsen og Pedersen som ikke fikk til noenting bortsett fra et perletreff fra Pedersen. Hvorfor vi fortsatt skal plages av et pinnsvin med menneskekropp er det vel bare ganjing som kan forklare?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Hamkam-Tromsø

Post by Quadrophenia »

Fuck VAR og fuck Tromsø


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
SpellSpar
Posts: 85
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Hamkam-Tromsø

Post by SpellSpar »

Hva er det med det forpulte jævla møkkalaget der? 3 tap mot de i fjor, 3 kamper der vi burde/skulle fått mer ut av det. Og jeg står der når klokka nærmer seg 90 og tenker 'faen hvis vi bare får med oss 1 poeng her'. Neida, sånn skulle det selvfølgelig ikke gå. FAEN!

Og tanken om å stå der mot Odd hjemme 25.6 med 6 poeng rykker stadig nærmere. LSK og Glimt er bare å glemme, skeptisk til RBK borte og tirsdag, tja, alt kan (forhåpentligvis) skje. Med Jendal i mål....


Geiran1
Posts: 45
Joined: Wed Oct 06, 2021 6:49 pm
Has thanked: 20 times
Been thanked: 5 times

Re: Hamkam-Tromsø

Post by Geiran1 »

Forbanna surt å avgi poeng mot ett lag som Tromsø.
Men nok en gang greier de ikke holde hode kaldt.
Men nedrykk er det ingen vits å snakke om, blir minimum kvalik.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Hamkam-Tromsø

Post by artigas »

Tenker, etter at adrenalinet har lagt seg: vi var klart best i dag, og viser at vi kan spille med annen formasjon i andre omg. Jeg synes de viste bra med guts og ble litt bortdømt. Så er det idiotisk av sandberg på slutten og sånnsett fortsetter vi med dumme personlige feil. Men aafk, Sandefjord, godset er antakelig dårligere enn oss og vi har mulighet til å forsterke i sommer. Så ingen grunn til å grave seg helt ned:)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Hamkam-Tromsø

Post by Quadrophenia »

artigas wrote: Sat May 13, 2023 10:37 pm Tenker, etter at adrenalinet har lagt seg: vi var klart best i dag, og viser at vi kan spille med annen formasjon i andre omg. Jeg synes de viste bra med guts og ble litt bortdømt. Så er det idiotisk av sandberg på slutten og sånnsett fortsetter vi med dumme personlige feil. Men aafk, Sandefjord, godset er antakelig dårligere enn oss og vi har mulighet til å forsterke i sommer. Så ingen grunn til å grave seg helt ned:)
Enig, graver meg ikke ned etter det her. Tror vi tar poeng mot topplag fremover faktisk.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply