Ham-Kam - VIF

Spillere, kamper, overganger etc.
SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Ham-Kam - VIF

Post by SpellSpar »

En deilig (?) kamp som kunne vært et hælvete rent sportslig sett. Vi er klare, VIF kan så og si rykke ned med tap (og Stabæk-seier).

Det er ikke meninga å se på fotball nå i detta landet, men vi får møte opp åkke som. Minus 5-7 grader er faen meg ikke no invitasjon til folkefest når det er fotball det er snakk om.

MEN! Det er årets siste hjemmekamp, det er en (litt for) lang bortetur i siste serierunde, vi kan slå VIF OG sende de ned i samma slengen - bedre kan det faen meg ikke bli!

Men før vi eventuelt kommer så langt har slummen fått lov til å være i sentrum (Festiviteten) før kampen, i motsetning til fjoråret når de ble stua bort på Vandrerhjemmet. Og de skal få kjøre marsjen ('corteo' 🤮) sin, dog bort Stangeveien. Og på Briskeby blir det jo interessant å se hvor mange engafolk det blir utenfor selve bortefeltet, det som er mye større enn det de har krav på. De skal faen ikke komme her og komme her! 5319 solgte billetter nå tidligere i kveld, så her blir det utsolgt.

Sportslig sett? Tja, si det. Kirkevold og Opsahl tilbake etter gule kort, hvem får sin siste kamp på Briskeby og hvem får (en av) sine første? Gitt kampsituasjon hadde det jo vært artig å se mer av Gonstad, Vidar Ari og Kobe. Jeg håper uansett hvem det blir at gutta er tent, skjønner hvilken mulighet de har og at de gir et fullsatt Briskeby en verdig avslutning på en absolutt godkjent 2023-sesong.

For vi hater dere mest!


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Ham-Kam - VIF

Post by artigas »

I fjor gikk lufta litt ut etter at plassen var sikra, i år forventer jeg et helt annet trøkk i siste hjemmekamp. Blir det noe Melga-markering? Er jo hans siste hjemmekamp?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - VIF

Post by Quadrophenia »

Ståle sa til spellera!

Det her blir krig!

Håper alle som leser her inne har kjøpt billett. Nærmer seg 6000 nå.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Bushy
Posts: 35
Joined: Mon Nov 23, 2020 11:27 am
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - VIF

Post by Bushy »

Leser i H-A at begge lag skal gå i tog til stadion? Er det liksom planlagt noe grønt/hvit tog? Eneste info som finnes om hva som skjer før kamp er fra enga. Blir jo spamma ned med corteo ell ka det kalles. Vis det er planlagt noe større oppmøte så syntes jeg det er lite info iallefall


SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Ham-Kam - VIF

Post by SpellSpar »

Planen er å gå samla fra Irishman 16:15, Docile litt tidligere for de som er der. Men kun hørt dette fra privatpersoner, ingen info om dette på Banden sine sider. Det er jo litt rart hvis man vil ha med flest mulig.


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Ham-Kam - VIF

Post by GSP »

Her er det bare for undertegnede å beklage; jeg trodde dette var delt i sosiale medier tidligere i uka. Jeg fikk et spørsmål om det i dag, og da oppdaget jeg at det jeg trodde var en deling på vår facebook-profil var et innlegg i den lukkede styre-gruppa. Vi er to som har tilgang til å legge ut innlegg på facebook, og dermed misforsto jeg "hva jeg leste", eller egentlig hvor. Info er ute nå, men skulle selvfølgelig vært det mye tidligere!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Bushy
Posts: 35
Joined: Mon Nov 23, 2020 11:27 am
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - VIF

Post by Bushy »

Men nå er det ute og bare dele det gode budskap🥳


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Ham-Kam - VIF

Post by anonymous1918 »

Tap etter to personlige feil.

Bjarnason, som var god ellers og en feberredning fra Sjøeng unna å score blir dessverre syndebukk på 0-1. Kurtovics tempo og valg kommer til kort mot Håkans da vi satser alt fremover på 0-2-målet.

Kirkevold burde startet kampen.

Og dermed blir det nok ikke flere poeng denne sesongen.

I siste serierunde er vi alle TIL!


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Ham-Kam - VIF

Post by GSP »

Faen!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - VIF

Post by Quadrophenia »

Udahl skuffet meg i går og har egentlig vært skuffende store deler av sesongen. Vi blir så mye bedre med Kirkevold på banen i stedet.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply