Ham-Kam - VIF

Spillere, kamper, overganger etc.
SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Ham-Kam - VIF

Post by SpellSpar »

Ja, skulle likt å vite vurderinga bak Udahl kontra Kirka. Skuffende forestilling, selv om VIF var minst like dårlige. Det blir i hvert fall en interessant siste serierunde med mange twist and turns garantert. Jaggu bra vi ikke er helt nedi der 😅

Personlig synes jeg det ble i overkant mye pyro og røyk, men så har jeg også blitt en gammal og sur gubbe.


Gary Fuckface
Posts: 20
Joined: Mon Aug 07, 2023 2:31 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - VIF

Post by Gary Fuckface »

Det er utrolig bittert at headingen til Bjarnason ikke gikk inn, og at han rotet det til på 0-1. Han hadde fortjent å få sin revansje mot Vålerenga.
Skal ikke bare skylde på uflaks og dårlig dommer i går, men jeg synes at det var utrolig mye av dømmingen som gikk i favør Vålerenga. Mange billige gule kort til oss, mens vi ikke engang fikk frispark når Vålerenga gjorde samme forseelser mot oss. I tillegg burde vi hatt straffe da Udahl ble dratt ned av Riisnæs. Virket nesten som om NFF er redde for at Slummen skal rykke ned...

Kveldens høydepunkt i går var supportermarsj og et vanvittig bra trøkk på Betongen. Det er bare glede seg til neste sesong, samt krysse fingrene for at Tromsø gjør jobben på søndag 😆


Post Reply