Ham-Kam - Strømsgodset

Spillere, kamper, overganger etc.
Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Ham-Kam - Strømsgodset

Post by Utafor »

Med fem tilgjengelige stoppere bør det være mulig å dytte Sjølstad opp til midtbanen igjen? Trenger endringer framover i banen med litt raskere ben.


Kammapåtopp
Posts: 5
Joined: Mon Feb 05, 2024 1:21 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Ham-Kam - Strømsgodset

Post by Kammapåtopp »

Applaus til forrige taler. Det støttes fullt ut. Mares kan ta den sentrale plassen bak. Sjølstad vil være en oppgradering av Kurtovic på de fleste plan. Eneste er at han nok ikke tåler 90 minutter, trolig ikke heller som stopper. På midten vil han nok måtte byttes ut tidligere.


GSP
Posts: 756
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Strømsgodset

Post by GSP »

Jeg har også tenkt tanken på Sjølstad frem som sittende midtbanespiller, samtidig la jeg merke til en interessant ting på søndag, spesielt når Godset har ballen på egen banehalvdel; Mares er mer eller mindre satt opp på å mannsmarkere Ulland Andersen, og er flere ganger langt inne på Godset sin banehalvdel når ballen settes i spill. Så faller han ned i forsvarsrekka igjen hvis Godset får spilt seg høyere i banen. Så vet vi at den største styrken til Mares er ballfordeling, noe som får meg til å leke med tanken om at det kanskje er Mares som kunne vært satt ett hakk frem. Rogers inn i forsvarsrekka, Mawa ut og to på topp.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply