KBK - Ham_Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1665
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 88 times
Been thanked: 126 times
Contact:

KBK - Ham_Kam

Post by Quadrophenia »

Søndag venter KBK på Nordmøre.

KBK har åpnet sesongen veldig godt med 2-2-1 på de 5 første kampene. Tapet kom borte mot Molde. De er et hardtarbeidende lag med me ungdommelig energi. Fikk veldig juling mot Godset i cupen i går. Den kampen viste at de er sårbare på kontringer og innlegg imot. Mtp på det bør det være mulig å skape sjanser på de. Spillere man bør se opp for er Sivertsen og Pape Gueye som har mye spennende egenskaper.

For vår del tror jeg vi får se et ganske likt lag som mot LSK. Sjølstad måtte ut med skade i den kampen, men har ikke hørt det skal være alvorlig. Niklas Ödegård gikk ut nå sist mot Egersund, men det så vel heller ikke så alvorlig ut.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
SpellSpar
Posts: 97
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 32 times
Been thanked: 17 times

Re: KBK - Ham_Kam

Post by SpellSpar »

Viktig kamp på flere måter. Først for å få årets første 3-poenger, deretter for å bygge videre på det som funka med LSK og sist for å gå inn mot cupkampen med en godfølelse og trua på at vi kan dra til Intility og styre kampen i langt større grad enn tidligere.


GSP
Posts: 758
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: KBK - Ham_Kam

Post by GSP »

Quadrophenia wrote: Thu May 02, 2024 2:48 pm Niklas Ödegård gikk ut nå sist mot Egersund, men det så vel heller ikke så alvorlig ut.
Ødegård trente alternativt i dag, samme med Sjølstad blant annet. Kirkevold også tror jeg. Antagelig er alle klare til søndag, mest usikkert med Ødegård virka det som på Nilsen i hvert fall.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
antevitaic
Posts: 88
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: KBK - Ham_Kam

Post by antevitaic »

Håpar Sjølstad er klar. Føler det er større ro (og fart) i dei bakre rekker med han på banen.

Håpar òg at ein ellever i større grad blir fastsett dei neste kampane. Liker i grunn at Michelsen har brukt store delar av troppen i ligaen allereie. Trur det skaper samhald og kjensle av at alle bidrar og kan bidra. Men no vil eg sjå ein ellevar som er litt meir fast.

Gjerne ein tent Udahl frå start mot KBK. Kirkevold kan ha godt av ein pause. Mawa er eg heller ikkje overbevist om på nokon måte. Flink til å springja rett fram, men har ikkje vist så mykje meir enn det sidan han kom til klubben. Men kanskje det kan løysna…

Heia Kamma!


camaradas
Posts: 45
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: KBK - Ham_Kam

Post by camaradas »

Ganske fornøyd med laget. Kjærgaard skadet?


SpellSpar
Posts: 97
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 32 times
Been thanked: 17 times

Re: KBK - Ham_Kam

Post by SpellSpar »

Annullering og straffesituasjonen, de 2 sammenlagt er faen meg helt totalt skandale. Vi får INGENTING. Skulle likt å se hva det hadde blitt dømt i samme situasjoner neste helg når Bodø/Glimt står på andre banehalvdelen.
Mange med godkjent kamp i dag, vi står på og gir oss aldri. Norheim og Mares helt suverene!

Mener fortsatt det er med en positiv trend vi går inn mot cupkampen mot VIF, og skal man tro tilbakemeldingene fra VIF-leieren etter kampen i går var det egentlig skremmende dårlig. Men cup et cup etc.

KOM IGJEN HAM-KAM!


bjorninge
Posts: 16
Joined: Thu Jan 19, 2023 1:32 pm
Has thanked: 1 time

Re: KBK - Ham_Kam

Post by bjorninge »

Blir ikke overbegeistret av KLO. Alt for ivrig innenfor 16-meteren og har alt for få fremspill, synes innbyttene er positive.


bjorninge
Posts: 16
Joined: Thu Jan 19, 2023 1:32 pm
Has thanked: 1 time

Re: KBK - Ham_Kam

Post by bjorninge »

Positivt med noe egenprodusert.


Post Reply