Ham-Kam - Brann

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
SpellSpar
Posts: 108
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 35 times
Been thanked: 20 times

Ham-Kam - Brann

Post by SpellSpar »

Lørdagsmatch, 18:00, meldt knallvær, solgt bra med billetter. Alt som mangler er at Kamma møter opp til festen....!

Norheim skal etter planen begynne med trening igjen i løpet av uka, men om han er klar for å starte må de sikker se an nærmere helga.
Onsrud klarte 70 sist, men tipper akilles-problematikken vil være et tema igjen. Sånn sett greit med EM-pause snart.
Strand Nilsen ble sittende på benken på søndag, men er sikkert nærmere en start eller innhopp med flere treninger i beina.
Så forresten at Østraat var på benken mot Viking, hva skjer med Nilsson?
Håper vi ikke gjør flere endringer enn nødvendig, den 11'eren vi har spilt med nå har bevist at de kan få til ting og bør få flere sjanser.

Brann møter KBK i morgen kveld, så fint om de må slite litt for poengene der og møter litt svekka på lørdag. Også greit om FFK slår Tromsø og Glimt tar Sandefjord i morgen.

På søndag er det lov å håpe på FKH tap mot Glimt, Sandefjord tap mot KFUM, uavgjort mellom KBK-S08 og Tromsø-LSK, Odd-tap mot SIF og RBK tap mot FFK.

ALLE MANN TIL BRISKEBY!


GSP
Posts: 769
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 51 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Brann

Post by GSP »

Nilsson fikk seg en smell mot Sprint/Jeløy for andrelaget i forrige uke tror jeg. Var tilbake og trente med Sandbuløkken i går, så er nok tilbake til helga tenker jeg.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
SpellSpar
Posts: 108
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 35 times
Been thanked: 20 times

Re: Ham-Kam - Brann

Post by SpellSpar »

Onsrud og Sørås tvilsomme, Nordheim klar.


Utafor
Posts: 49
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 11 times

Re: Ham-Kam - Brann

Post by Utafor »

Stolt av å være Kamma i dag. Et lag med knallhard og ærlig spillestil. Andre omgang i dag var topp! Brann kan reise hjem i skam med ynkelige stup og rull, men med tre poeng. Slik er fotball. Gleder meg til høsten. Kamma er høstlag!


SpellSpar
Posts: 108
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 35 times
Been thanked: 20 times

Re: Ham-Kam - Brann

Post by SpellSpar »

Mildt sagt frustrerende kamp. Godkjent innsats fra mange av spillerne og i likhet med tidligere kamper i år føles det ut som vi sitter igjen med mindre enn det vi hadde fortjent. Men det er mål som teller og bortsett fra Sarpsborg og Haugesund så klarer vi jo ikke å score mer enn 1 mål per kamp. Og da blir det langt mellom trepoengerne, dessverre.

Selvfølgelig typisk å klage på dommeren når ting går i mot, men jeg føler vi får mange 50/50-avgjørelser i mot i hver jævla kamp. Utrolig frustrerende å se på andre lag filme og klage, og at det ser ut til å funke.

Det blir jo interessant å se hvordan vi ligger an om et par timers tid når resten av kampa er ferdigspilt.
Tipper en del spillere er glad for litt hvile nå, men jeg håper vi er 110% på når vi skal til Sandefjord 27.6. Etter det er det Tromsø (h), Odd (b), FFK (h), Viking (h), Haugesund (b) og Odd (h). Der må det plukkes poeng, mange poeng, om det skal være håp om å overleve.


rogar
Posts: 5
Joined: Wed Apr 17, 2024 1:05 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - Brann

Post by rogar »

Spennende kamp som kunne bikka begge veier. Ble veldig hawaii utover første omgang, men synes vi justerer oss fint inn etter pause. Klønete forsvarsspill i de to straffesituasjonene. Likevel sjukt irriterende at moralens voktere fra Bergen faller som potetsekker, ruller rundt og hyler gang på gang. Samtidig viser vi at Briskeby er et lite trivelig sted å komme til, og jeg tror vi kommer til å begynne poengplukkingen for alvor i kampene etter sommerferien.

Også gøy med mye folk på tribuna. Etter de 2 siste kampene har vi hoppa forbi Kåffa, KBK og Sandefjord på tilskuertabellen, og har for øyeblikket 4234 tilskuere i snitt.


GSP
Posts: 769
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 51 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Brann

Post by GSP »

rogar wrote: Sun Jun 02, 2024 6:31 pm Spennende kamp som kunne bikka begge veier. Ble veldig hawaii utover første omgang, men synes vi justerer oss fint inn etter pause. Klønete forsvarsspill i de to straffesituasjonene. Likevel sjukt irriterende at moralens voktere fra Bergen faller som potetsekker, ruller rundt og hyler gang på gang. Samtidig viser vi at Briskeby er et lite trivelig sted å komme til, og jeg tror vi kommer til å begynne poengplukkingen for alvor i kampene etter sommerferien.

Også gøy med mye folk på tribuna. Etter de 2 siste kampene har vi hoppa forbi Kåffa, KBK og Sandefjord på tilskuertabellen, og har for øyeblikket 4234 tilskuere i snitt.
Dobbeltmoralens voktere...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply