Treningskamper 2016

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Treningskamper 2016

Post by Quadrophenia »

Bra 1.omgang. Får håpe Jagne ikke er ute lenge.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Treningskamper 2016

Post by Quadrophenia »

Og bra 2.omgang. Litt sirkus på slutten av begge omgangene, men en bra gjennomført kamp. Vi viser en intensitet og en evne til å kynisk, dra seiere i land som vi ikke viste i fjor. Meget bra. Bratberg Lund, Dahle og Jevne Hagen var alle meget bra.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Treningskamper 2016

Post by anonymous1918 »

CH fikk en kjenning i rumpa, hvis det er lov å si. Ikke ute lenge!


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Treningskamper 2016

Post by rusk »

En gammel kjenning? :shock:

Virker jo som Dahle sitt comeback var av det ålreite slaget. Eneste som virkelig bekymrer er fremdeles alle disse jævla skadene.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Treningskamper 2016

Post by Corrales »

rusk wrote:Eneste som virkelig bekymrer er fremdeles alle disse jævla skadene.
Enig i at dette er det eneste som virkelig bekymrer. Dahle signeringen har alene gjort meg fra skeptisk til mulig opprykskamp til troende. Semou og Rønning virker også å være gode signeringer som vil løfte laget vesentlig. Laget virker å være langt bedre enn på samme tidspunkt i fjor og virker også ha en bedre miks av ferdigheter enn hva tilfellet var i fjor. I tillegg har man en kjempespennende juniorgenerasjon som garantert vil bite sterkt fra seg i år. Hvis skadesituasjonen blir bedre/ikke forverrer seg så ser dette lyst ut.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Treningskamper 2016

Post by rusk »

Hvordan presterte mannen på prøvespill? Han fikk jo bra med spilletid når CH forsvant såpass tidlig.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Treningskamper 2016

Post by Quadrophenia »

rusk wrote:Hvordan presterte mannen på prøvespill? Han fikk jo bra med spilletid når CH forsvant såpass tidlig.
Han spilte mest venstreving og varierte mellom det ganske elendige til ganske så bra. Holdt til og med på å score på en finfin volley etter innlegg fra Jevne. Jeg synes det så ut som han hadde masse fotball i seg, men at han utvilsomt trenger tid på å komme i form og spille seg inn i systemet. Vanskelig å si om han er noe særlig til defensiv forsterkning da han ikke hadde så mange defensive involveringer. Men jeg er forsiktig positiv.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Treningskamper 2016

Post by Corrales »

Ok gjennomføring i dag hvor Ham Kam slår Moss 3-1. Må likevel være ærlig å si at resultatet er noe flatterende siden Ham Kam var særdeles effektive. Bortsett fra de siste 30 minuttene så viser likevel laget at det er grunn til å være nøktern optimist frem mot seriepremieren neste helg. Synes spesielt Lehne Olsen skal ha ros for en god kamp på sentrall midtbane (som spiss var han ikke like god). Tror toppnivået på dette laget (med en skadefri Jagne) er svært høyt i 2.div målestokk. Denne Ove Solvang tror jeg nok neppe får særlig med muligheter i seriespillet. Virker som om han ikke har nivået inne.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Treningskamper 2016

Post by rusk »

Fikk ikke sett mye av denne kampen dessverre, men resultatet er det all mulig grunn til å applaudere. Jeg var så "heldig" at jeg så siste 20min og det var jo rett og slett begredelig. Er det slik at vi bør frykte at kondisjonen er et problem i år?

Er enig med Corrales i at toppnivået nok er høyt for dette laget. Så får vi håpe de klarer å holde det nivået mer enn 60minutter etterhvert. :)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: Treningskamper 2016

Post by Quadrophenia »

Jeg tror ikke det er kondisjonen som gjorde at vi slapp oss ned. Jeg tror heller spillerne (og Kenta) fikk seriestarten i bakhodet og valgte å ta det med ro for å spare krefter og unngå en risk for skader. Moss fikk da noen halvsjanser og ett mål, men jeg tror gutta hadde full kontroll. Bra generalprøve der man viser at man klarer å skape sjanser og mål uten noen spiss på bana. Tror vi har mange potensielle målscorere i år.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply