Treningskamper 2016

Spillere, kamper, overganger etc.
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Treningskamper 2016

Post by rusk »

Håper du har rett angående kondisen. Det er bare kombinasjonen av å ha en del spillere med middels treningsgrunnlag og at man i to kamper på rad har gitt fra seg initiativet ganske kraftig som fremstår litt skummelt for meg. Evnen til å likevel dra i land seiere er imidlertid noe jeg kan like. De må gjerne fortsette med det gjennom hele sesongen. I fjor var det for mange poeng som røyk på manglende kynisme og/eller evne til å drepe kampen.


saeth
Posts: 14
Joined: Sat Jan 23, 2016 11:46 am

Re: Treningskamper 2016

Post by saeth »

Jeg er også litt spent på hvor godt trent vi er. Det er ikke den første kampen i vinter hvor intensiteten og tempo synker voldsomt på slutten, men på en annen side er det nok en viss sannhet i at vi ikke ville risikere noen unødvendige skader i går.

For øvrig så imponerte Marius Bratberg Lund meg i går. Til tross for at han fortsatt er juniorspiller, så virker han som en veldig voksen stopper. Flink til å lese spillet, bryte forran, være oppi kroppen til angriperne og generelt virker det som han er rolig med ball og stresser sjeldent. Hvis Ødegård ikke klar mot Sundet og Ndungu fortsatt virker rusten, så tror jeg Bratberg Lund kommer til å klare seg bra.


Post Reply