Administrasjon

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Administrasjon

Post by tagetrommis »

Primus wrote: Tue Mar 02, 2021 8:34 am Litt bekymringsverdig at man fremdeles ikke har hørt noe ang. daglig leder?
Eurosport meldte søndag at Bent Svele skulle i samtaler med klubben i begynnelsen av uka. Regner med det kommer en avgjørelse veldig snart.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Administrasjon

Post by Quadrophenia »

Bent Svele klar som ny daglig leder.

https://www.h-a.no/2021/sport/hamkam-fi ... bekreftet/

Hva tror følket?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Administrasjon

Post by Orrhanan »

Karismatisk type Svele. Håper han har litt kontakter som kan skaffe noen nye sponsorer også. Gjerne en ny hovedsponsor som legger masse penger på bordet.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Administrasjon

Post by Quadrophenia »

Om noen ikke har sett det er det et langt intervju med Svele her:

https://www.hamkam.no/nyheter/bli-kjent-med-bent

Synes han sier mye bra. Han kan tydelig prate for seg, noe som er veldig positivt mtp. å selge inn klubben til sponsorer. Jeg likte spesielt godt:

«Det er veldig mange som er opptatt av å prate om alt som var bedre før, men det er ingen som blir bedre nå av å snakke om alt som var før. Vi må være veldig fokuserte på nå-situasjonen og det som kommer fremover. Også er det alltid morro å snakke om gamle historier når du har tatt et glass eller to, men hovedfokuset er på det som kommer og det som blir også må vi ikke være så opptatt av det som var.»

Her peker han på noe essensielt i det som har vært problemet til Ham-Kam. Man skal se til fortiden hele tiden og sammenligne med det som var. Klubber som Sarpsborg, Ranheim og KBK, som har svært kort historie på toppnivå har fordelen at de lett skaper entusiasme og har ikke masse forventninger preget av fortiden. Historien kan også være en fordel selvsagt. Det har jo skapt en kultur i klubben som lever og som vi kan høste fra når det trengs.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Administrasjon

Post by Quadrophenia »

Kamma skal utvide administrasjonen og er i samtaler med Harald Gjesvik fra Strømmen. Noen som kjenner til han mer enn det Google kan fortelle..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Administrasjon

Post by GSP »

Erfaring fra Florø før Strømmen. Har antagelig god arbeidskapasitet, som daglig leder i Strømmen gjør du nok det meste (og særlig etter at Olsen dro til oss :mrgreen: ). Harald GjeRvik forøvrig ;)

Uansett, viktig å utvide administrasjonen der det lar seg gjøre også. Svele, Garshol og ikke minst RUK jobber mye, og alle de tre vil jeg ha i klubben i all uoverskuelig fremtid. Skal klubben å klare det uten at noen blir helt utbrent på veien må det inn flere som kan ta seg av deler av oppgavene. Det har vært med noen unggutter som har gjort en god jobb på sosiale medier, intervjuer og videoer, i høst, det har forhåpentligvis frigjort Robert noe.

Om et år kommer det et damelag til klubben også (noe jeg personlig er fryktelig glad for!), men det innebærer også en jobb som må gjøres både i forbindelse med sammenslåing, men også med å bygge opp et lag som kan bli slagkraftig igjen.

(Her var jeg i gang med å skrive maaaaasse om Fart/Ham-Kam, men det kan kanskje bli en egen tråd).


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Administrasjon

Post by Quadrophenia »

Nå har jeg forhørt meg litt om GJERvik og ifølge rapportene er han veldig dyktig. Pågangsmot og flink med tall. Høres ut som et fint komplement til de som er der.

Vil gjerne høre tankene dine om Fart/Ham-Kam. Registrerte at vi Fart rykket ned i går og er på nivå3 nå. Bør opp derifra raskest mulig.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Administrasjon

Post by GSP »

Gjervik klar 1. januar.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply