Tifo

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Tifo

Post by Top Dog »

Orrhanan wrote: Sat Jan 01, 2022 2:30 pm
Top Dog wrote: Sat Dec 18, 2021 12:08 pm Angående pyro for neste sesong: det har vært et fett år med mye pyro på tribunene i obos og ES, men etter hvert har det slått meg at det ser myyye bedre ut når det er en viss koordinasjon bak det - og ikke bare tre stykker som separat drar opp hvert sitt bluss og veiver vilkårlig. Hvis vi blir mannssterke på f.eks. intility eller lerkendal neste sesong hadde det vært bra om vi klarte å få litt struktur over det. Jeg må innrømme at jeg har tilnærma null erfaring med både pyro og koordinering, men et lite innspill til dem som driver med det. Uansett har det vært fett med mer pyro på kampene våre i år, trur det er fett for unga på brisken å se på og!

lerkendal burde forøvrig settes fyr på på flere måter kommende sesong.
Jeg liker pyro, men jeg vil gjerne også se andre tifoelementer neste år. Mer kasteruller, konfetti og flagghav. Gjerne også noen OH'er, selvom dette er tidskrevende å lage. Jeg skulle gjerne bidratt med arbeidskraft, men bor litt for langt unna Hamar for øyeblikket. Finnes det en tifokonto å sette inn penger på gjør jeg gjerne det.
Støttes helhjerta.


GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tifo

Post by GSP »

Vipps til 511842, merk "Tifo", så øremerkes pengene til tifo-arbeid.

Det gjøres en god jobb av Espen på tifo, utfordringen er ofte to-delt; man trenger et stort lokale å male i. Og man trenger nok folk til å være med å male :mrgreen:

Oppfordrer/utfordrer alle som er aktive her inne (og som bor sånn til at det lar seg gjøre) om å møte på årsmøtet i Banden. Innkalling ligger på facebook-sida til Banden. Aktiviteten på feltet har vokst kraftig det siste halvannet året, og vi trenger å samle/organisere oss på en annen måte enn når vi var de samme 12-13 som sto på feltet :D Vi vil veldig gjerne ha nye ansikter inn i styret og tifo-gruppa, men det er enda viktigere at vi blir kjent med nye banditter og finner ut hvem som er gode på hva og generelt skape relasjoner.

Off-topic, men antagelig kjenner jeg/vet hvem de fleste som skriver her inne også IRL. Men, det er ikke så mange brukernavn her jeg faktisk vet hvem som står bak. Jeg bruker initialene mine som brukernavn, Gaute Smestad Pedersen, GSPbanditt på twitter. Ta gjerne kontakt ellers hvis det er noe man lurer på, og om det er flere som er som meg og ikke har peiling brukernavnene kunne det evt vært laget en egen tråd eller noe sånn? Uten at noen skal tvinges til å "avsløre" seg selvfølgelig! :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Tifo

Post by Top Dog »

Kom det fram noe nevneverdig fra dialogen rundt tifo og sponsorskilt i dag eller?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Tifo

Post by Quadrophenia »

Top Dog wrote: Wed May 11, 2022 8:23 pm Kom det fram noe nevneverdig fra dialogen rundt tifo og sponsorskilt i dag eller?
Det ble en ålreit løsning slik jeg forstod det. Klubben lar supporterne flagge fritt og vi kan henge opp bannere på den øvre delen. De skulle også ordne noe slik at det finnes flere steder på tribuna. Verken klubb eller banden ville legge ut noe mer på sosiale medier.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tifo

Post by GSP »

Tifo koster kroner, og vi har brukt penger både på nye flagg og røyk/bluss i år. Skulle du ønske å støtte dette med noen kronasjer kan du jo vippse til Banden og merke "Tifo". Vippsnummer er 511842 :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply