Ingelstad

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Ingelstad

Post by Quadrophenia »

Ingelstad ferdig. Takk for innsatsen!

http://www.hamkam.no/news/article/10qnz ... /ingelstad

Han slår meg som en dyktig fyr som gjorde endel bra for klubben, selvom han kanskje burde innsett Kentas udugelighet på et tidligere tidspunkt. Men fryktelig synd. Altfor vanskelig å skape kontuinitet i den klubben her.

Hvem burde ta over? Kojedal har vært lansert som kandidat tidligere, men det er vel heller tvilsomt. Ellers har vi Haakonsen i styret som kanskje kan være interessert. Ganske så kontroversielt isåfall. Kløvstad ble nevnt som kandidat når Finn Paulsen hadde jobben. Han er vel involvert i yngres.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Ingelstad

Post by anonymous1918 »

Da det gjelder beslutninger rundt treneransettelser og avganger er det styret som bestemmer dette :)

Personlig kjenner jeg Stein Arne. Tror ikke det finnes noen som har noe i mot den mannen. Tvers igjennom dyktig og trivelig kar. Og ikke minst - ærlig. Han kommer til å bli savnet.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Ingelstad

Post by Quadrophenia »

martin wrote:Da det gjelder beslutninger rundt treneransettelser og avganger er det styret som bestemmer dette :)

Personlig kjenner jeg Stein Arne. Tror ikke det finnes noen som har noe i mot den mannen. Tvers igjennom dyktig og trivelig kar. Og ikke minst - ærlig. Han kommer til å bli savnet.
Joda, vet det, men daglig leder rapporterer forhåpentligvis til styret, som ikke har full oversikt over den daglige driften i klubben. Men det er bare pirk. Skjønner at man ville gi Kenta en sjanse.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply