Hovedsponsor 2019

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
Post Reply
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Hovedsponsor 2019

Post by Heis »

Husker det ble sagt litt fleipete i en eller annen sammenheng rett før seriestart at noen skulle spørre Mehran om hvorfor vi ikke hadde hovedsponsor på drakta. Jeg skal ikke male fanden på veggen her, men begynner det ikke å bli på tide å presentere årets hovedsponsor? Er det bevisst for å lage en greie av presentasjonen en gang under sesongen? Har man gamblet på at resultatene i inngangen på sesongen vil drive prisen oppover? Er ikke Kamma et attraktivt objekt og et så spennende prosjekt at lokale aktører vil stille opp med det som legges til grunn for et hovedsponsorat?

Det er sikkert feil både tid og sted for spekulasjoner, men når det går tre-fire runder uten at det blir sagt noe om det, begynner man vel å lure?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Hovedsponsor 2019

Post by Quadrophenia »

Jeg vet at vi har priset hovedsponsoravtalen høyere enn tidligere, men i takt med våre konkurrenter i avdelingen. Jeg vet også at vi har vært nære noen avtaler, men at det har skjært seg. Utvilsomt jobbes dette mye med og jeg tror og håper det kommer på plass snart.

Jeg vil jo tro pengene kommer inn i årets resultat uansett og om vi har råd til å vente til vi får en avtale som vi vil er jo det bedre enn å ha en avtale som man ikke er helt fornøyd med.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
bjorni
Posts: 13
Joined: Fri Apr 26, 2019 3:23 pm

Re: Hovedsponsor 2019

Post by bjorni »

Benq Siemens vil sikkert sponse :?


Vi'kke være i din verden. Jeg vil til en annen.
Post Reply