Tidligere spillere og sånn.

Her diskuteres alt som ikke har med HamKam å gjøre.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Nei, han har spilt på nivået under de siste tre årene, men står nå uten kontrakt så vidt jeg vet


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Tidligere juniorkeeper Andreas Hippe Fagereng har skrevet under for Mjøndalen etter å ha vært på prøvespill i det siste. Etter at han forlot Ham-Kam har han vært i Eidsvold Turn, Brumunddal og Raufoss, uten å ha klart å spille seg til fast plass i noen av klubbene. I Raufoss ble det stort sett bare kamper for andrelaget tror jeg.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

GSP wrote: Tue Jan 02, 2024 6:51 pm https://www.youtube.com/watch?v=PeC9_tD ... therwellFC

Theo Bair leker i Skottland.

Vel, leker og leker; 5 mål på 58 kamper i alle turneringer etter oppholdet i Kamma imponerer vel kanskje ingen :mrgreen:
Oi! Kom med på årets lag han da! Steike...

Moses Ebiye med to innhopp og én scoring så langt for samme lag som Bair, Motherwell.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Tidligere spillere og sånn.

Post by GSP »

Sander Eng Strand med scoring for Åsane i andre runde i cupen i dag. Inn som innbytter ved pause, scoring etter 46. Åsane videre med 3-0 mot Bjarg.

Jarmund Kvernstuen med assist til Tommy Høiland for Sandnes Ulf. Ulf videre, 4-0 seier mot Vard.

Ådne Midtskogen utvist for Egersunds, to gule på to minutter. 1-0-seier og avansement mot Fløy.

Eidsvold Turn slår ut Mjøndalen, 1-0. Henrik Thorkildsen spilte hele kampen for Turn, mens begge lag hadde keepere på benken med en historie i Kamma; Luca Haagenrud for Turn, Hippe Fagereng for Mjøndalen.

Og, når vi snakker om keepere; Lars Jendal satt 119 minutter på benken for Sogndal mot Frøya fra 3. divisjon. Blir byttet inn før straffekonkuransen og redder den avgjørende straffen. Redder for øvrig to (!) straffer fra Frøyas keeper, linjedommer mente Lars forlot linja for tidlig og straffen ble tatt på nytt. Døm selv: https://x.com/HenrikCOYG2/status/1783211375763849298 For øvrig spilte Frøya begge ekstraomgangene med to mann mindre etter to røde kort på tampen av kampen.

Davod Arzani hadde assist på scoringen til Ull/Kisa mot RBK, trønderne vinner 3-1.

Peder Nersveen og Arendal vinner 3-0 mot Fram Larvik.

Og, på Elverum var det tre tidligere Kamma-gutter som startet kampen, Kasper Sæbø, Mikkel Frankmo og målscorer Farzam Dadras.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply