Overganger vinter 2016/2017
Re: Overganger vinter 2016/2017
Nå jobbes det EKSTREMT bra i kulissene! Sies jo at en midtstopper også er nærmest klar - så om rekrutteringen gikk litt tregt før jul går jo ting på skinner nå! Fantastiske nyheter på en fredagskveld. Var drømmesigneringen min på topp!
Ja det er jo ganske utrolig at både keeper og spiss er signert uten at HA har skrevet om de minst en uke før signeringen har funnet sted.Corrales wrote:Nå jobbes det EKSTREMT bra i kulissene! Sies jo at en midtstopper også er nærmest klar - så om rekrutteringen gikk litt tregt før jul går jo ting på skinner nå! Fantastiske nyheter på en fredagskveld. Var drømmesigneringen min på topp!

- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Velkommen til Kevin Beugré. Knappen sa de fleste overgangene skulle være klare i januar og om ryktene om en midtstopper stemmer så ser det jammen ut som det blir sånn.
Beugré har hatt en formidabel utvikling de siste årene. Hans 21 mål i fjorårets sesong, for et Hønefoss som ikke imponerte, er veldig sterkt, men man kan også nevne hans 11 mål i 2015. Da spilte han for et Hønefoss som var i total oppløsning og endte på sisteplass i Obos. Her har vi fått en spiller som med sine individuelle kvaliteter kan gjøre en forskjell umiddelbart. Nå gjelder det å drille han inn i systemet og skape relasjoner med de andre spillerne frem mot seriestart.
Beugré har hatt en formidabel utvikling de siste årene. Hans 21 mål i fjorårets sesong, for et Hønefoss som ikke imponerte, er veldig sterkt, men man kan også nevne hans 11 mål i 2015. Da spilte han for et Hønefoss som var i total oppløsning og endte på sisteplass i Obos. Her har vi fått en spiller som med sine individuelle kvaliteter kan gjøre en forskjell umiddelbart. Nå gjelder det å drille han inn i systemet og skape relasjoner med de andre spillerne frem mot seriestart.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Han er også (riktignok ifølge seg selv) i brukbar fysisk forfatning. Virker derfor som om man slipper noe tilsvarende ala Jagne i fjor som åpenbart var for dårlig trent når han begynte vintertreningen.
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Mads Nørby Madsen, som spilte treningskampen mot Florø, har skrevet under for to nye år hos EIK fotball.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Det var da synd for Madsen sin del. Kan man håpe på en midtstoppersignering i dag eller i morgen kanskje? Et par dager uten forsterkninger er uvant i disse tider! 

- Quadrophenia
- Site Admin
Synd for vår del også. Skulle gjerne hatt en habil spiller på venstrekanten, spesielt når Rise sannsynligvis kommer til å ha mange jern i ilden. Men midtstopper først nå. Vil tro det løser seg i løpet av uka. Kan jo ikke gjenstå mye nå..?Corrales wrote:Det var da synd for Madsen sin del. Kan man håpe på en midtstoppersignering i dag eller i morgen kanskje? Et par dager uten forsterkninger er uvant i disse tider!
Hva bør vi prioritere etter det? Eller er stallen bred nok?
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Stopper først. Så skulle jeg gjerne ønske noe bedre bredde på backplass, jeg tror som sagt Niko stort sett vil spille i mer offensive roller. Men, stresser ikke med backer foreløpig.
Forøvrig, noen som vet om Ørjan Hopen har funnet seg ny klubb? Har jo blitt snakka litt om ving-spillere, og selv om han spilte mye sentralt for Levanger i fjor er det jo absolutt en spiller som hadde bidratt i 2. divisjon.
Forøvrig, noen som vet om Ørjan Hopen har funnet seg ny klubb? Har jo blitt snakka litt om ving-spillere, og selv om han spilte mye sentralt for Levanger i fjor er det jo absolutt en spiller som hadde bidratt i 2. divisjon.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
-
Meldes på twitter i dag at Emil Dahle har signert en 3,5-årskontrakt med Brattvåg
- Quadrophenia
- Site Admin
Med han og PVM har vi ihvertfall spisskompetanse på venstrebente dødballføtter. Men han sa nei til ny kontrakt med Levanger så jeg tipper han vil prøve seg i en bra Obos eller TL-klubb.GSP wrote:Stopper først. Så skulle jeg gjerne ønske noe bedre bredde på backplass, jeg tror som sagt Niko stort sett vil spille i mer offensive roller. Men, stresser ikke med backer foreløpig.