Bærum - HamKam
Bærum - HamKam
Som jeg skrev i kamptråden, så var det veldig godt å se hvordan gutta så ut i kampen mot Follo. Viktig å komme tilbake på vinnersporet etter trøkken mot Skeid forrige helg. 3 kamper igjen før ferien og ingen av de faller i kategorien enkle.
Førstkommende lørdag er det Bærum som er motstander. Bærum er en av overraskelsene så langt i sesongen og ligger meget pent plassert på 5.plass før møtet med oss. Jeg har ikke sett de spille så langt i år, men resultatmessig er de fryktelig ustabile. Alt fra 4-0 seier mot Grorud til tap hjemme mot VIF2 og nå sist et tap mot Kjelsås. De er mestscorende i avdelingen, men slipper også inn relativt mye. Spillerstallen består ikke av de store navnene, men her er det en del spillere med mye erfaring både fra dette og høyere nivå. Mounir El-Masrouri, Lars Ivar Slemdal, Jan Christian Aubert, Daniel Berg og Ali Iqbal er blant de med mest erfaring. Forstår det slik at dette er et spillende og teknisk lag. Ikke nødvendigvis noen ulempe for oss. Mot f.eks Follo og Grorud har vi kjørt over og straffet motstanderen for overambisiøst spill.
For vår del kunne jeg tenkt meg at det ikke var behov for noen endringer på laget, men med Semou ute med karantene, så må det nødvendigvis bli det likevel. Det naturlige valget er nok å trekke inn PVM sentralt sammen med Solbakken. Spørsmålet da er hvem som skal ta plassen på venstrekant. Rise inn kan være en mulighet, men han gikk av med skade mot Ottestad i dag. Om han ikke er klar må vi over på de mer risikable løsningene. Blaka eller Aasand rett inn på kant, Bratberg Lund inn på back og TJH frem, eller Sander Eng Strand sammen med Solbakken sentralt.
Tror det kommer til å bli en meget tøff kamp mot Bærum. Poeng i denne matchen vil være godkjent.
Førstkommende lørdag er det Bærum som er motstander. Bærum er en av overraskelsene så langt i sesongen og ligger meget pent plassert på 5.plass før møtet med oss. Jeg har ikke sett de spille så langt i år, men resultatmessig er de fryktelig ustabile. Alt fra 4-0 seier mot Grorud til tap hjemme mot VIF2 og nå sist et tap mot Kjelsås. De er mestscorende i avdelingen, men slipper også inn relativt mye. Spillerstallen består ikke av de store navnene, men her er det en del spillere med mye erfaring både fra dette og høyere nivå. Mounir El-Masrouri, Lars Ivar Slemdal, Jan Christian Aubert, Daniel Berg og Ali Iqbal er blant de med mest erfaring. Forstår det slik at dette er et spillende og teknisk lag. Ikke nødvendigvis noen ulempe for oss. Mot f.eks Follo og Grorud har vi kjørt over og straffet motstanderen for overambisiøst spill.
For vår del kunne jeg tenkt meg at det ikke var behov for noen endringer på laget, men med Semou ute med karantene, så må det nødvendigvis bli det likevel. Det naturlige valget er nok å trekke inn PVM sentralt sammen med Solbakken. Spørsmålet da er hvem som skal ta plassen på venstrekant. Rise inn kan være en mulighet, men han gikk av med skade mot Ottestad i dag. Om han ikke er klar må vi over på de mer risikable løsningene. Blaka eller Aasand rett inn på kant, Bratberg Lund inn på back og TJH frem, eller Sander Eng Strand sammen med Solbakken sentralt.
Tror det kommer til å bli en meget tøff kamp mot Bærum. Poeng i denne matchen vil være godkjent.
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Re: Bærum - HamKam
Inn med Blaka, var positiv og jobbet hardt da han kom inn sist. Klar forbedring fra det har sett tidligere i år. Selv om han hamrer inn mål i 4. divisjon har det vært langt unna 2. divisjonsnivå på gutten. Sist gjorde han en god figur syns jeg. Nordli trener med ball igjen, men vil tro denne kampen kommer for tidlig.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Vi møtes på Prammen pub i Sandvika. https://www.facebook.com/PrammenSandvika/
Der blir det billettsalg, øl og morro!
Der blir det billettsalg, øl og morro!
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Mickelson er vel tilbake til denne? Det mest nærliggende er vel at han går inn på høyre back og TJH spiller sentralt med Solbakken.
- Quadrophenia
- Site Admin
Nei, han er utilgjengelig ifølge Eriksen. http://www.h-a.no/sport/ham-kam/mickels ... -fikk-bank
Blir det PVM sentralt med Solbakken da? Evt. Rise inn og Cordero over på høyre vi Rise er skadefri.
Var da voldsomt hvor lenge dette opplegget med landslaget skal vare da! Jeg håper forøvrig Bratberg Lund kommer inn på backen.
-
MBL som kommer inn ja, lite tvil om det etter dagens trening 

Good. Intet vondt ord om Blaka, men synes både han og Kevin Beugre hadde blitt i overkant mtp manglende defensive bidrag. I tillegg så synes jeg egentlig Bratberg Lund har tatt godt vare på muligheten hver eneste gang den har bydd seg.
- Quadrophenia
- Site Admin
Jaja, hva skal man si? Et inferno av følelser under kampen i går. Veldig skuffende at vi slipper inn 3 mål så kort tid etter 4 mot Skeid.
Jeg synes egentlig Knappen kan hente en midtstopper i tillegg til en offensiv spiller i sommer.
Jeg synes egentlig Knappen kan hente en midtstopper i tillegg til en offensiv spiller i sommer.
-
Ihvertfall ingen tvil om at Yabrè feilposisjonerte seg grovt på to av scoringene i går. Tror klubben ha følere ute i flere posisjoner, Semou vil jo stå over kamper med jevne mellomrom grunnet gule kort, blir ikke overrasket om det kommer inn noen på midten heller.