Ja, ved nærmere ettersyn har jeg sett at han har spilt endel venstreback og med den farta blir han et viktig angrepsvåpen også. Ikke skeptisk lengre.
Forøvrig er Petter Mathias Olsen klar. Billig og spennende spiller. Velkommen!
Ja, ved nærmere ettersyn har jeg sett at han har spilt endel venstreback og med den farta blir han et viktig angrepsvåpen også. Ikke skeptisk lengre.
13 ja. Trengs nye spillere inn ganske så snart. En venstreback, en midtstopper og en spiss snarest også kan man supplere litt etterhvert.rusk wrote: ↑Mon Jan 14, 2019 9:22 pmDet er bra det kommer inn nye spillere og Norby har jo ålreit CV om det skulle være noe som materialserer seg. I tillegg er Kamma i dialog med Antonijevic fra Lillestrøm. Jeg håper det ramler inn spillere jevnt og trutt den neste måneden. Bør begynne å ha en noenlunde komplett stall i midten av februar og vi er rimelig langt unna det nå.... 13 spillere vi har på kontrakt?
De som er gode nok til i å spille i Eliteserien er naturlig nok ofte ønsket av eliteklubber og får også bedre betalt der. Da må man hente riktige typer der man får mer ut av pengene. Om vi går igjennom de vi har hentet har vi følgende:rusk wrote: ↑Mon Jan 14, 2019 9:22 pmSynes det er veldig positivt at Helstrup/Olsen henter spillere de kjenner godt fra før og da formodentlig har stor tillit til. Spillere håndplukket til det system de ønsker å spille i. Samtidig klarer jeg ikke helt å fri meg fra tanken om at de som hentes har det til felles at de er det lille kneppet for svake til å spille i TL, og da muligens også for svake til å føre oss inn i den ypperste opprykksstriden neste år.
Det som står desidert høyest på lista mi er uansett en toppspiss(i OBOS-sammenheng selvsagt).
Han skal viiiirkelig imponere på trening om han skal få kontrakt tror jeg. Ryktes at Emil Jonassen feilet på medisinsk test for en klubb i Hellas. Så får vi se hvor ferden går videre.Komigjenhamkam wrote: ↑Tue Jan 15, 2019 8:36 pmHåvard Thun trener med Kamma. Toppscorer for Moss i fjor med ni scoringer. 22 år gammel.
Tar gjerne Stefan Johansen.