Overganger 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Ah, sånn ja. Nei, jeg vet ikke, tror kanskje han blir for dyr for de fleste norske klubber nå. Noen år yngre, større sjans for at utenlandske klubber kan bli interesserte antar jeg.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2022

Post by artigas »

Uavhengig av Eriksen-sagaen så er det rimelig kjipt å lese i h-a om situasjonen til nysigneringen Yakovenko. En markering av noe slag kunne jo vært på sin plass.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Flukten for Yuris foreldre fra Kiev høres nesten mer dramatisk ut enn Eriksens flukt fra Hamar.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

artigas wrote: Fri Mar 11, 2022 11:02 pm Uavhengig av Eriksen-sagaen så er det rimelig kjipt å lese i h-a om situasjonen til nysigneringen Yakovenko. En markering av noe slag kunne jo vært på sin plass.
Jeg har bestilt Ukraina-flagg, regner med at de er på plass før seriestart.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Sendte følgende melding til Hamkam på Facebook i dag tidlig:

Hei! Hva med å trykke en sånn liten «kamerater» kolleksjon med ukrainsk flagg på? For å vise litt støtte til Yakovenko og de andre i Ukraina. Viktigere enn Cameradas, sånn sett! Mvh Mads


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2022

Post by artigas »

Helt suverent!


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Overganger 2022

Post by BVegard »

Nytt bud avslått. Da anser jeg dette som et lukket kapittel for denne gang, med mindre spilleren streiker seg til trondhjem


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Sum?


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2022

Post by Heis »

Skjønner ikke hva Eriksen mener at han har å tape på en (halv) sesong til i Kamma.

Han kunne gått til RBK nå og ikke visst om han er god nok for en plass på laget. Kanskje får han bedre lønn, men kanskje blir han benkesliter. Mistenker at Rosenborg vil hente ham som forbilde på holdninger. Hvis han blir sittende utenfor startende 11 og kanskje uten mange minutter som innbytter, har han drept enhver mulighet til videre framgang i karrieren. Hvis han derimot signerer heltidskontrakt og blir på Hamar, har han muligheten til å bevise til gagns at han er en eliteseriespiller. Her kommer han til å starte hvis han er frisk, og er han god nok for nivået, blir neppe interessen lavere om et (halvt) år.

Skjønner at RBK kanskje ønsker å nappe han ut før han viser seg god nok til nivået, men et bud på Eriksen er griselett å avslå hvis det ikke er minst dobbelt så mye penger på bordet som det ble indikert i første omgang.

Synes han har ødelagt mye for seg sjøl, og det virker som om han har en agent som ikke er så flink i jobben sin. Her har han virkelig begått skivebom med tanke på mediestrategi. Agenten burde skjønt at denne strategien ikke funker for en spiller som er verdt 10mill på Hamar men bare 3mill i Trondheim og som har vist alle i to år nå at fighterinnstilling er det viktigste å ha i bunnen for en toppidrettsutøver. Ingen som seriøst tenker at Eriksen kommer til å trekke karrieren enda lenger ned i myra ved å "gi faen" til kontrakta går ut?


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by Komigjenhamkam »

kammaguttioslo wrote: Sun Mar 13, 2022 7:13 pmSum?
5 millioner. Nærmer seg 50% av akseptabel pris.


Post Reply