Ham-Kam - RBK
Re: Ham-Kam - RBK
Mer skuffa i dag etter det har det sunket inn at vi rundspilte rbk... Det var stusselig forestilling fra dem. Kamma har jeg vel knapt sett bedre
Enkerud imponerte stort ass. Sammen med mange andre seff. Artig å få se Koby få et bra innhopp og. Men hva er det med trenerteamet til rbk a... Ene nekter å hilse på hovedtreneren vår. Og andre nekter å hilse på sportsjefen...
Også gledelig at vi bikker 3 sider på en kamptråd på forumet her, det må vi nok et tiår tilbake i tid for å finne.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 16 times
Deilig å se at Olsen vet hvilke knapper han skal trykke på for å få begeret til Rekdal til å koke over. 
Sånn jeg ser det, har Olsen spilt kortene sine veldig riktig gjennom denne Eriksen-sagaen, og det er nok blitt meldt noe som terger Rekdal. Deilig å se at han går rett på limpinnen.

Sånn jeg ser det, har Olsen spilt kortene sine veldig riktig gjennom denne Eriksen-sagaen, og det er nok blitt meldt noe som terger Rekdal. Deilig å se at han går rett på limpinnen.
-
- Site Admin
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 19 times
Tipper Rekdal mener det ble ytret løgner rundt hans egen overgang, og ikke rundt Eriksen-sagaen? Kan ikke skjønne hva Olsen skal ha sagt om Eriksen som har fått ham til å tenne sånn.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 16 times