Ham-Kam - FKH
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Ham-Kam - FKH
Turnering: Eliteserien
Tid: søndag 28.august kl.18.00
Sted: Briskeby, Hamar
TV: Max, Discovery+ Og tv2 play
Veldig viktig kamp førstkommende søndag. Møtte Haugesund så kort tid tilbake som 10.juli og da så vi et hardtarbeidende lag med noen raske individualister på topp. De er også i ålreit form. Tapte sist mot Molde, men før det vant de 3 på rad.
Vi er derimot ikke i så bra form, men poenget borte mot Glimt sist var både viktig og overbevisende. Jeg er usikker på hvordan vi bør stille opp laget. Mot Glimt sist spilte vi 3-5-2 med Faerron inne for en skadet Skjærvik. Han er nå tilbake og jeg tror og synes han skal inne for Faerron. Synes også vi egentlig skal spille 3-4-3, men da trenger vi en ving og der kommer Faraas inn. Han har ålreit fart, selvtillit og mye målpoeng i seg. Sistnevnte et område Kirka og Enkerud har slitt den siste tiden, sett bort i fra Kirkas mål sist. På midten vil jeg egentlig ha Kobe og Onsrud. De er spillerne som er i best form. Litt usikker på hvordan det blir med to venstrebente dog. Det gir dette laget:
Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Melga, Onsrud, Kobe, Kongsro
Enkerud, Kirka, Faraas
Veldig viktig kamp førstkommende søndag. Møtte Haugesund så kort tid tilbake som 10.juli og da så vi et hardtarbeidende lag med noen raske individualister på topp. De er også i ålreit form. Tapte sist mot Molde, men før det vant de 3 på rad.
Vi er derimot ikke i så bra form, men poenget borte mot Glimt sist var både viktig og overbevisende. Jeg er usikker på hvordan vi bør stille opp laget. Mot Glimt sist spilte vi 3-5-2 med Faerron inne for en skadet Skjærvik. Han er nå tilbake og jeg tror og synes han skal inne for Faerron. Synes også vi egentlig skal spille 3-4-3, men da trenger vi en ving og der kommer Faraas inn. Han har ålreit fart, selvtillit og mye målpoeng i seg. Sistnevnte et område Kirka og Enkerud har slitt den siste tiden, sett bort i fra Kirkas mål sist. På midten vil jeg egentlig ha Kobe og Onsrud. De er spillerne som er i best form. Litt usikker på hvordan det blir med to venstrebente dog. Det gir dette laget:
Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Enkerud, Kirka, Faraas
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Re: Ham-Kam - FKH
Sløvt av meg. Skjærvik er ikke klar. Blir Faerron i stedet da.Quadrophenia wrote: ↑Thu Aug 25, 2022 10:05 amTurnering: Eliteserien
Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Enkerud, Kirka, Faraas
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 26 times
Det er kanskje ikkje heilt utenkjeleg at Onsrud eller Bjørlo får prøvd seg i Eriksen-posisjonen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Kjip og deilig seier! Yakovenko ute av troppen? Hadde trodd han skulle være i form nå. Har vært en skuffelse. Hadde vært fint med noen raskere bein offensivt. Må komme noe inn til onsdag.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 16 times
Ekstremt viktig seier! Etter tre poeng i dag, så tror jeg mye skal gå galt om vi skal rykke ned eller havne på kvalik.